2014. szeptember 25.
XVII. Mfor.hu Marketing Konferencia
Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan?
Hirdetői szempontból a nyár egyik legfontosabb eseménye a reklámadó bevezetése volt, melynek jelenleg hatályos változata ugyan a kisebb hirdetőkre adófizetési kötelezettséget nem, csak adminisztratív terheket ró. A politikusi nyilatkozatok alapján azonban könnyen lehet, hogy a Google-n és a Facebookon megjelenő hirdetések is adókötelesek lehetnek a jövőben. Tekintve az elmúlt évek trendjeit, amely során a PPC felületek folyamatos térnyerését láthattuk, mindez komoly hatással lehet a teljes online reklámpiacra.
A szereplőknek célszerű már most „önvizsgálatot tartani”, áttekinteni a különböző hirdetési csatornák és megjelenések hatékonyságát, megtérülését. Illetve prognózisokat és esetleges vészforgatókönyveket készíteni a lehetséges változásokra tekintettel.
Az mfor.hu szeptember 25-i, immár tizenhetedik marketing konferenciája ebben igyekszik a hallgatóság segítségére lenni, bemutatva a legnépszerűbb csatornák kapcsán a hatékony hirdetési módszereket, és azok megtérülésének méréseit.
Az mfor.hu Konferenciák Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan? című rendezvénye ezúttal is a gyakorlatorientált, a hétköznapi munkában is jól hasznosítható ismeretek átadására törekszik, előadóink között komoly napi rutinnal rendelkező szakértők mellett több vállalati marketingest is felkértünk.
Tartson velünk szeptember végén, ismerje meg az új trendeket és készüljön fel a piaci változásokra!
A konferencia helyszíne Budapest lesz. A tervezett kezdési időpont 13 óra, az esemény várhatóan 18 órakor zárul.
A tervezett program
Moderátori köszöntő
Kőszegi András, ügyvezető igazgató, BrandTrend
A reklámadó-törvény értelmezése a gyakorlatban
Továbbra sem tiszta a piaci résztvevőknek, hogy pontosan kire és hogyan vonatkozik a szabályozás. Abban is félreértés mutatkozik, hogy a reklám megrendelőjére milyen szabályok vonatkoznak, ha a közzétevő várhatóan nem nyilatkozik (pl. Google, Facebook), illetve hogyan lehet az általuk kibocsátott számlát elszámolni.
Dr. Nemes Ákos, médiajogi szakértő, Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda (NUIR)
Mit tehetünk, ha szűk a marketingbüdzsé?
Ha egy cégnek kisebb büdzsé áll a rendelkezésére, nincs más megoldás, mint a hatékonyság növelése. A kulcsszó: Inbound marketing. Hogyan lehet hatékonyan a felhasználók igényeire szabva alkalmazni ezeket az eszközöket?
Damjanovich Nebojsa, Senpai Consulting, inbound marketing tanácsadó
Az egyik leghatékonyabb adómentes eszköz
A SEO még mindig él és virul. Hatékonyságban, hosszú távon verhetetlen!
Röpke néhány év alatt a SEO elérte, hogy tekintettek már rá úgy, mint elengedhetetlen eszközre, majd leírták, hogy már a múlté, ma pedig ismét virágkorát éli. De az mindenesetre igaz, hogy kevés olyan online marketing eszközt ismerünk, ami annyira megosztó lenne, mint a keresőoptimalizálás. Hol tart ma? Mik az aktuális trendek? Mi várható tőle?
Varga Zoltán, Szakmai vezető, Klikkmánia
Meggyőzni az érdeklődőt – retargetinggel a nagyobb megtérülésért
A retargeting nem új eszköz, ám sokan még mindig nem feltétlenül értik, hogy miért lehet jó megtérülést elérni, ha ugyanazokra a felhasználókra célzunk és küldünk nekik újabb „impulzusokat” több alkalommal.
Bobály Mihály, JabJab alapító, keresőmarketing specialista
ROI a közösségi médiában
Az elmúlt években a hirdetők részéről is óriási érdeklődést váltott ki a közösségi média, sokan azonban nem tudták kihasználni az eszközben rejlő lehetőségeket. Hogyan lehet hatékonyabb a közösségi aktivitásunk, miként térülnek meg az ilyen típusú ráfordítások?
Forgács Mariann, Be Social ügyvezető igazgatója, online marketing szakértő
Van élet a Google AdWords-ön és a Facebook-on túl?
Avagy milyen performance alapú online hirdetési lehetőségeket érdemes még használni? Ráadásul reklámadómentesen.
Számos olyan hirdetési rendszer létezik, amik akár önállóan is felveszik a versenyt a Google AdWords kifinomult licitáló rendszerével vagy a Facebook demográfiai célzás alapú hirdetési platformjával. Persze nem a bonyolultságában, hanem a hatékonyságában. Mégis azt javasoljuk, hogy egyik rendszerben se gondolkodjon önállóan, hanem a megfelelő performance marketing mix-re kell törekedni.
Bali László, Senior keresőmarketing tanácsadó, Klikkmánia
Adwords vagy Facebook?
Sokan egymással párhuzamosan, míg mások kampánycélok függvényében használják egyik vagy másik csatornát. A PPC piacon mindkét csatorna óriási elérést biztosít. Mikor melyik eszközt érdemes használni?
Gál Kristóf, Klikkmarketing ügyvezető, minősített Google AdWords szakértő
Online márkaépítés és a ROI - vállalati esettanulmány
Miért és hogyan érdemes hirdetni és aktivitásokat szervezni az online és a közösségi médiában?
Gulyás Krisztina, Spar Magyarország
Előadók