2014. szeptember 25.

XVII. Mfor.hu Marketing Konferencia

Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan?

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2014. szeptember 25.XVII. Mfor.hu Marketing Konferencia - Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan?
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont, 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-1420 000 Ft + áfa

Hirdetői szempontból a nyár egyik legfontosabb eseménye a reklámadó bevezetése volt, melynek jelenleg hatályos változata ugyan a kisebb hirdetőkre adófizetési kötelezettséget nem, csak adminisztratív terheket ró. A politikusi nyilatkozatok alapján azonban könnyen lehet, hogy a Google-n és a Facebookon megjelenő hirdetések is adókötelesek lehetnek a jövőben. Tekintve az elmúlt évek trendjeit, amely során a PPC felületek folyamatos térnyerését láthattuk, mindez komoly hatással lehet a teljes online reklámpiacra.

A szereplőknek célszerű már most „önvizsgálatot tartani”, áttekinteni a különböző hirdetési csatornák és megjelenések hatékonyságát, megtérülését. Illetve prognózisokat és esetleges vészforgatókönyveket készíteni a lehetséges változásokra tekintettel.

Az mfor.hu szeptember 25-i, immár tizenhetedik marketing konferenciája ebben igyekszik a hallgatóság segítségére lenni, bemutatva a legnépszerűbb csatornák kapcsán a hatékony hirdetési módszereket, és azok megtérülésének méréseit.

JELENTKEZZEN MOST!

Az mfor.hu Konferenciák Reklámadó árnyékában - hogyan hirdessünk hatékonyan? című rendezvénye ezúttal is a gyakorlatorientált, a hétköznapi munkában is jól hasznosítható ismeretek átadására törekszik, előadóink között komoly napi rutinnal rendelkező szakértők mellett több vállalati marketingest is felkértünk.
Tartson velünk szeptember végén, ismerje meg az új trendeket és készüljön fel a piaci változásokra!

A konferencia helyszíne Budapest lesz. A tervezett kezdési időpont 13 óra, az esemény várhatóan 18 órakor zárul.

A tervezett program

Moderátori köszöntő
Kőszegi András, ügyvezető igazgató, BrandTrend

A reklámadó-törvény értelmezése a gyakorlatban
Továbbra sem tiszta a piaci résztvevőknek, hogy pontosan kire és hogyan vonatkozik a szabályozás. Abban is félreértés mutatkozik, hogy a reklám megrendelőjére milyen szabályok vonatkoznak, ha a közzétevő várhatóan nem nyilatkozik (pl. Google, Facebook), illetve hogyan lehet az általuk kibocsátott számlát elszámolni.
Dr. Nemes Ákos, médiajogi szakértő, Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda (NUIR)

Mit tehetünk, ha szűk a marketingbüdzsé?
Ha egy cégnek kisebb büdzsé áll a rendelkezésére, nincs más megoldás, mint a hatékonyság növelése. A kulcsszó: Inbound marketing. Hogyan lehet hatékonyan a felhasználók igényeire szabva alkalmazni ezeket az eszközöket?
Damjanovich Nebojsa, Senpai Consulting, inbound marketing tanácsadó

Az egyik leghatékonyabb adómentes eszköz
A SEO még mindig él és virul. Hatékonyságban, hosszú távon verhetetlen!
Röpke néhány év alatt a SEO elérte, hogy tekintettek már rá úgy, mint elengedhetetlen eszközre, majd leírták, hogy már a múlté, ma pedig ismét virágkorát éli. De az mindenesetre igaz, hogy kevés olyan online marketing eszközt ismerünk, ami annyira megosztó lenne, mint a keresőoptimalizálás. Hol tart ma? Mik az aktuális trendek? Mi várható tőle?
Varga Zoltán, Szakmai vezető, Klikkmánia

Meggyőzni az érdeklődőt – retargetinggel a nagyobb megtérülésért
A retargeting nem új eszköz, ám sokan még mindig nem feltétlenül értik, hogy miért lehet jó megtérülést elérni, ha ugyanazokra a felhasználókra célzunk és küldünk nekik újabb „impulzusokat” több alkalommal.
Bobály Mihály, JabJab alapító, keresőmarketing specialista

ROI a közösségi médiában
Az elmúlt években a hirdetők részéről is óriási érdeklődést váltott ki a közösségi média, sokan azonban nem tudták kihasználni az eszközben rejlő lehetőségeket. Hogyan lehet hatékonyabb a közösségi aktivitásunk, miként térülnek meg az ilyen típusú ráfordítások?
Forgács Mariann, Be Social ügyvezető igazgatója, online marketing szakértő

Van élet a Google AdWords-ön és a Facebook-on túl?
Avagy milyen performance alapú online hirdetési lehetőségeket érdemes még használni? Ráadásul reklámadómentesen.
Számos olyan hirdetési rendszer létezik, amik akár önállóan is felveszik a versenyt a Google AdWords kifinomult licitáló rendszerével vagy a Facebook demográfiai célzás alapú hirdetési platformjával. Persze nem a bonyolultságában, hanem a hatékonyságában. Mégis azt javasoljuk, hogy egyik rendszerben se gondolkodjon önállóan, hanem a megfelelő performance marketing mix-re kell törekedni.
Bali László, Senior keresőmarketing tanácsadó, Klikkmánia

Adwords vagy Facebook?
Sokan egymással párhuzamosan, míg mások kampánycélok függvényében használják egyik vagy másik csatornát. A PPC piacon mindkét csatorna óriási elérést biztosít. Mikor melyik eszközt érdemes használni?
Gál Kristóf, Klikkmarketing ügyvezető, minősített Google AdWords szakértő

Online márkaépítés és a ROI - vállalati esettanulmány
Miért és hogyan érdemes hirdetni és aktivitásokat szervezni az online és a közösségi médiában?
Gulyás Krisztina, Spar Magyarország

Előadók

Bali László

Bali LászlóSenior keresőmarketing tanácsadó, Klikkmánia

Bobály Mihály

Bobály Mihályalapító, keresőmarketing specialista, JabJab

Damjanovich Nebojsa

Damjanovich Nebojsainbound marketing tanácsadó, Senpai Consulting

Forgács Mariann

Forgács Mariannügyvezető igazgató, online marketing szakértő, Be Social

Gál Kristóf

Gál Kristófügyvezető, minősített kkv Adwords szakértő, Klikkmarketing

Kőszegi András

Kőszegi Andrásügyvezető igazgató, BrandTrend

Dr. Nemes Ákos

Dr. Nemes Ákosmédiajogi szakértő, Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda

Varga Zoltán

Varga ZoltánSzakmai vezető, Klikkmánia

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra