2010. május 20. (csütörtök)

II. Mfor HR Konferencia

  • Vonzó vállalat munkavállalói szemszögből
  • Personal branding
  • A leghatékonyabb hazai cégek
  • Hatékonyság növelés munkaidő-nyilvántartással
  • Inspiráló vezető
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2010. május 20. (csütörtök)II. Mfor HR Konferencia 
Carat Boutique Hotel (1061 Budapest, Király utca 6.)25 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.40

Moderátori köszöntő, bevezető

Dr. Poór József egyetemi tanár,

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

13.40 – 14.10

Hogyan lehet vonzóvá tenni egy vállalatot munkáltatói szempontból?

Bohács Bernadette HR igazgató,

Ericsson Magyarország Kft.

Míg korábban a motiváció leghatékonyabb eszköze a magas fizetés volt, mára a pályázók vonzó munkakörülményt, rugalmas munkaidőt, képzési- és karrierlehetőséget keresnek. Hogy hogyan lehet vonzóvá tenni egy vállalatot, mik a legújabb trendek e területen?

Előadónk esettanulmánnyal fűszerezve mutatja be a mai irányzatokat.

14.10 – 14.40

Tehetségek kiválasztása, megtartása, teljesítményének növelése

Somogyi Katalin partner,

Profiles International Hungary Kft.

Hogyan csökkenthető minimálisra a kiválasztási döntések kockázata? Megtartás, motiváció: "Vissza az alapokhoz!" (Nem ismerjük eléggé a munkatársainkat, ezért nem is tudjuk megtartani, motiválni őket.) Mire elég a pénzbeli motiváció?; Mit tehetünk azért, hogy elkötelezettebbek legyenek a munkatársaink? Karrier-tervezés, karrier-menedzsment programok - nem csak a szavak szintjén, és nem csak a legfiatalabb generációknak. Esettanulmány: a közvetlen vezető adja az egyébként külsős által méregdrágán adott coaching-ot. Mi kell ehhez?

14.40 – 15.30

SZEMÉLYES MÁRKA/PERSONAL BRANDING fejlesztése – miért és hogyan?

Előadók:

dr. Tóth Tamás partner,

TT Management Consulting Kft.

Krizsó Szilvia újságíró, riporter, televíziós műsorvezető

A személyes márka egyre inkább elengedhetetlen menedzserek, vezetők számára. A personal brand, illetve annak építése elsősorban a pozitív különbözőségekről és a kisugárzásról szól.

Én? Márka? - avagy personal branding ahogyan a reklámügynökség látja

Bíró Attila ügyvezető igazgató,

Mediator Group Reklámügynökség Kft.

Megközelítés és az abból leszűrt gyakorlati javaslatok. Hogyan építsünk márkát magunkból? Vagy legalábbis hol kezdjük azt el.

15.30 – 16.00

Kávészünet

16.00 – 16.20

A leghatékonyabb hazai cégek – a Profiles International felmérése

Székely Gábor partner,

Profiles International Hungary Kft.

16.20 – 16.50

Hatékonyság növelés

munkaidő-nyilvántartással

Ángyán Péter HR tanácsadó, NEXON

- Törvényi kötelezettség és gazdasági érdek

- Fix munkarendek, munkaidő keretben (MIK) történő foglalkoztatás, egyedi beosztások készítése

- Munkaidő felosztása költséghely, munkaszám, projekt és feladat szerint

- Távolléttervezés

- Gyorsabb adminisztráció - webes munkaidő - nyilvántartás és elektronikus adatátadás

- Költséghatékony rendszerüzemeltetésSaaS (Software as a Service)

16.50 – 17.20

Inspiráló vezető

Kovács Judit ügyfélkapcsolati igazgató,

Profiles International Hungary Kft.

A vezetői hatékonyság növelése, illetve 20 perces "kötelező" (lenne) vezetői audit a vállalati eredmények növeléséért. A vállalat eredményességének, növekedésének egyik kulcsa a vezető. Egyre többet kutatott terület ez, ha mérni tudjuk, láthatjuk magunk is: Csúcsteljesítő vezető és átlagon alul teljesítő vezető között fényévnyi távolságok lehetnek. Jó vezető jó középvezetőket, ők pedig jó munkatársakat vonzhatnak a céghez. Az emberek embereket hagynak el, nem pedig vállalatokat. Érdemes arra is figyelni, kik azok a vezetők, akik a legnagyobb fluktuációt gerjesztik? Kevés helyen alkalmazzák még mindig rendszerként, kevés helyen fogadják el az üzenetét a vezetői fejlesztő-eszközök csúcsát jelentő 360 fokos felméréseknek. Ahol elfogadják (megértik az üzenetet), ott meglepő pozitív változásokat generál. Vállalati esetek üzleti vezetőktől?

17.20 – 17.50

Vitafórum a konferencia résztvevőinek bevonásával

Hogyan lehet a változás menedzsment motorja a HR vezető? Hogyan tud a menedzsment folyamatos továbbfejlődése vonatkozásában kezdeményező lenni? Mit kell tennie ennek érdekében? Hogyan válhat a HR vezető az ügyvezető partnerévé?

Szakmai résztvevők:

Bohács Bernadette HR igazgató,

Ericsson Magyarország Kft.

Székely Gábor partner,

Profiles International Hungary Kft.

17.50 – 18.00

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A Menedzsment Fórum II. HR Konferenciáján a szakma legaktuálisabb és legfontosabb kérdéseire kap választ a hallgatóság.

Milyen eszközökkel lehet vonzóvá tenni egy céget munkáltatói szempontból?
Ha valakit kiválasztunk egy adott feladatra, miként lehet őt megtartani és motiválni? Hogyan csökkenthető minimálisra a kiválasztási döntések kockázata?
Hogyan menedzseljük magunkat?
Mi a leghatékonyabb hazai vállalatok titka? Hogyan növelhető a hatékonyság munkaidő-nyilvántartással?
Milyen módszerekkel lehet az alkalmazottakat igazán hatékonyan fejleszteni? Milyen az inspiráló vezető és mit jelent ez a HR szempontjából?

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra