2008. december 4. (csütörtök)

II. Mfor Marketing Konferencia /2008/

Gazdasági válság: a marketing szakma sem menekülhet?

  • gazdasági válság és a marketing szakma
  • büdzsé visszafogás vagy költség átcsoportosítás?
  • mit szólnak mindehhez a médiák, a hirdetők, és az ügynökségek?
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2008. december 4. (csütörtök)II. Mfor Marketing Konferencia /2008/ - Gazdasági válság: a marketing szakma sem menekülhet?
Budapest, Ybl Palota Rendezvényközpont25 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.45

Moderátori köszöntő, bevezető:

Nagy Bálint elnök, Magyar Reklámszövetség

13.45 - 14.30

Panelbeszélgetés: Válság a média- és a reklámügynökségek szemszögéből

Mező László ügyvezető igazgató, OMD Hungary

Végvári Imre igazgató, Arcus Interactive Group

Barna Tamás ügyvezető igazgató, Republic Advertising & Branding

14.30 - 15.00

„Célozni tudni kell! Találjon el százból százat!”

Amennyiben azt szeretné, hogy marketing forintjai minél kisebb meddőszórással érjenek célt, ismerje meg a költséghatékony online megoldásokat!

Tóth Andrea executive sales, Origo

15.00 - 15.30

“Válságkezelés távirányítással “

Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató, TV2

15.30 - 16.00

„Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban.”

Kádár Tamás ügyvezető igazgató, Est Média Group Kft. - a radiocafe.hu képviseletében

16.00 - 16.15

Kérdések az előadókhoz

16.15 - 16.45

Kávészünet

16.45 - 17.30

Panelbeszélgetés:

Válság a hirdető szemével

Halász Katalin marketing igazgató, Coca Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Nagy Zoltán Péter marketing vezető, OTP Bank Nyrt.

Simon András kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

Szili Balázs marketing és értékesítési igazgató, NEOCITY Hungary Kft.

17.30 - 17.45

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A pénzügyi válság a reklámipar szféráiba is begyűrűzik kisebb-nagyobb mértékben: sokan már érzik a változást, a többiek kivárnak. Készülnek a jövő évi büdzsék, túl sok jóra senki sem számít, az üzenetekben már most is vannak változások.
Miként érinti a mostani gazdasági helyzet a marketing szakmát, hol és hogyan érdemes átcsoportosítani a kommunikációra szánt összegeket? Eseményünkön körbejárjuk a kérdést média, hirdető, és ügynökségi oldalról egyaránt.


A konferenciánk szólni kíván:
Marketing vezetőknek, marketing menedzsereknek
Kommunikációs vezetőknek és menedzsereknek
Média szereplőinek
Hirdető ügyfeleknek
Marketing- és reklámügynökségeknek
Menedzsereknek és vezetőknek
Marketing és hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat nyújtó cégeknek

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra