2009. május 7. (csütörtök)

IV. Mfor Marketing Konferencia

Hatékony marketing kommunikáció válság idején

  • Márkaépítés és az exponenciális marketing
  • BOS - kék-óceán stratégia, mint világtrend
  • A gerillamarketing jövője a kommunikációban
  • A PR szakember szerepe a márkaépítés során, válság idején
  • Sablonosság vs. innováció
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2009. május 7. (csütörtök)IV. Mfor Marketing Konferencia - Hatékony marketing kommunikáció válság idején
Budapest, NOVOTEL Budapest Centrum29 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.45

Moderátori köszöntő, bevezető

Kőszegi András, BrandTrend Kommunikáció

13.45 – 14.30

Márkaépítés, kitérve az exponenciális marketingre

Hogyan segít az új szemléletmód, a hatékonyabb marketing kommunikáció kialakításában?

Paul Garrison dékán, CEU Business School; ügyvezető igazgató, Garrison Group

14.30 – 15.00

BOS - kék-óceán stratégia, mint világtrend

Mi a BOS stratégia lényege? Hogyan terjedhet el Magyarországon? Milyen iparágban használják? Hogyan fejlődik?

Esettanulmány

Sátor Balázs ügyvezető igazgató, CTF

15.00 – 15.30

(Hatékonyság + Kreatívitás) x Gazdasági válság = Vírus marketing + Gerilla kampányok + Social media

Van-e hosszú távú jövője a gerillamarketingnek a kommunikációban Magyarországon?

Kaizer Gábor stratégiai igazgató,

ReVISION Gerilla Marketing

15.30 – 16.00

Kávészünet

16.00 – 16.30

A PR szakember szerepe a márkaépítés során, válság idején

Válság idején miként alakul a PR-os szerepe a márkaépítés során?

Szabó Ibolya közkapcsolati és kommunikációs vezető,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

16.30 – 17.00

Sablonosság vs. innováció

Mit tud tenni egy reklámügynökség, hogy közelebb kerüljenek a vállalatok a fogyasztókhoz?

Fabricius Gábor kreatív igazgató,

Republic Group

17.00 – 17.45

Panelbeszélgetés: Hatékony marketing kommunikáció válság idején

Mely vállalatnál hogyan hat a gazdasági válság a marketing kommunikációra?

Moderátor: Végvári Imre vezérigazgató,

Arcus Interactive Group

Résztvevők:

Spielmann Katalin média menedzser,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Andok Ágnes regionális vállalati marketing és PR vezető, LG Electronics Magyar Kft.

Kondor András vezérigazgató helyettes,

Otthon Centrum;

igazgatósági tag, Biggeorge's Holding

Máté Balázs ügyvezető igazgató, Abfox Kft.

17.45 – 18.00

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A gazdasági válsággal együtt új irány köszöntött be a marketing világában. A szebb időket látott profitorientáció már kevés, lépni kell a vevőorientáció felé. A szükséges technikák adottak, külföldön már alkalmazzák is azokat, hazánkban azonban a gyakorlatban csak elvétve találkozhatunk velük.
Konferenciánkon megismerhetik azon új technikákat, melyek segítséget nyújthatnak a piacszerzésben, a hatékonyabb és pontosabb szegmentálásban és a fogyasztó felé történő kommunikációban. Az innováció nem csak a termékek és szolgáltatás fejlesztés területén fontos, hanem a vállalatnál alkalmazott marketing területen is. Aki ma lépni mer, annak nagyobb esélye van, hogy pozitív mérleggel vészeli át a válságot.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra