2011. október 06. (csütörtök)

IX. Mfor Marketing Konferencia

Virtuális közösségek 2011

  • Tippek, trükkök az értékesebb közösségi oldalért
  • A felhasználók közösségi felületei, és trendjei
  • Display megoldások a közösségi marketing segítségével
  • Mire és hogyan használjam a Google szolgáltatásait?
  • Új dimenziók a weboldalfejlesztésben
  • Augmented reality (kiterjesztett valóság)
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2011. október 06. (csütörtök)IX. Mfor Marketing Konferencia - Virtuális közösségek 2011
Danubius Hotel Gellért, Budapest28 000 Ft + áfa

12.50 – 13.20

Regisztráció, kávé

13.20 – 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

Király Béla lapigazgató, Menedzsment Fórum Kft.

13.30 – 14.00

Tippek, trükkök az értékesebb közösségi oldalért

Módszerek, amikkel egy közösségi oldal hatékony lehet. Ötletek, amikkel több követőt, rajongót szerezhetünk, és megoldások, amikkel meg is tarthatjuk őket. Gyakorlati előadás olyan témákkal, amit mindenkinek érdemes megismerni, akinek már jelen van a vállalata a közösségi médiában, és annak is, aki még csak tervezi ezt. Facebook-os esettanulmány.

Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

14.00 – 14.30

A felhasználók legújabb közösségi felületei és trendjei

Online játékok (BF, WOW, Second Life), Expo TV, közösségi vásárlás kuponokkal

Kondor Albert közgazdász, marketing szakértő

14.30 – 15.40

Display megoldások a közösségi marketing segítségével

Hogyan támogatható egy közösségi marketing megoldás online display megoldásokkal? Milyen sikeres megoldások vannak erre? Mikor nem váltható ki a display hirdetés közösségi megoldással?

Felvezető előadás (esettanulmány):

Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt.

Panelbeszélgetés:

Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt.

Markót Imre ügyvezető, Forensis Autóklub

Kaprinay Zoltán ügyvezető igazgató,

Bónusz Brigád

15.40 – 16.10

Kávészünet

16.10 – 16.40

Mire és hogyan használjam a Google szolgáltatásait?

Google Insight, Google Tools, Google Analytics, Google AdWords, Consumer Commerce Barometer

Mire használhatók ezek az eszközök? Hogyan aknázhatók ki a Google nyújtotta lehetőségek a leghatékonyabban? Miként tudják segíteni a marketing kampányokat? Az előadás során gyakorlati útmutatást kapunk ezeknek az eszközöknek a teljes körű használatáról.

Miyazaki Jun, SEO szakértő

16.40 – 17.10

Új dimenziók a weboldalfejlesztésben

Napjainkban az internetezők egyre jobban igénylik az igényes, valódi értéket teremtő oldalakat, de sokan a weboldalfejlesztésre már nem helyeznek nagy hangsúlyt, ami jelentős hátrányba sodorhatja őket előrelátóbb versenytársaikkal szemben.

Egyes szolgáltatási szektorok (szálloda, wellness, fitnesz, éttermek stb.) azonban már olyan fotós szakemberek segítségét kérik, akik eddig nem igazán vettek részt a weboldalfejlesztésekben. Hogyan tud egy fotós segíteni a weboldalunk hatékonyságának növelésében? Esettanulmányok bemutatásával képet kaphatunk minderről egy szakember segítségével.

Kenyeres László web developer, WEBBOSS Kft.

17.10 – 17.40

Augmented reality (kiterjesztett valóság)

Az mára már bebizonyosodott, hogy a mobiltelefonok és a számítógépek a jövőben egyre fontosabb szerepet fognak betölteni a mindennapjainkban. Sokak szerint ennek köszönhetően a kiterjesztett valóság jelentősége is felértékelődik, és hamarosan ennek segítségével fogunk tájékozódni, szórakozóhelyeket-, boltokat keresni, vagy akár otthonról vásárolni. De hogyan használhatják ki a vállalatok az ebben rejlő lehetőségeket? Hogyan állíthatják a marketing szolgálatába? Mekkora forgalomnövekedést hozhat ez a megoldás például a szolgáltató szektor számára?

Budaházy Szabolcs ügyvezető, AR works

17.40 –

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább „rezisztenssé” válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nem csak a hatékony módszerekkel, de a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők.
A közösségi marketing aktivitás online display megoldásokkal is támogatható. A konferencián megvizsgáljuk, hogy milyen sikeres megoldásokkal találkozhattunk már, illetve hogy mely esetekben nem váltható ki a display hirdetés, közösségi megoldással.
A közösségi marketing mellett egy napjainkban egyre népszerűbbé váló interaktív eszköz, az Augmented Reality (kiterjesztett valóság), amely az offline világot vegyíti az online-nal. A konferencián szó lesz arról, hogy hogyan állítható ez a marketing szolgálatába.
Az eseményen a legújabb site építési trükkök is terítékre kerülnek. Napjainkban a felhasználókat nem elég a vállalati honlapokra terelni, hanem a felhasználóbarát használat mellett olyan egyedi élményt is kell nyújtani, ami nem csak erősíti, de emlékezetessé és szerethetővé teszi a brandet.
A kampányok, fejlesztések, megbízható statisztikákra kell, hogy támaszkodjanak, amihez napjainkban már számos eszköz rendelkezésünkre áll. Az egyik legnépszerűbb a Google Analytics, ám a vállalat számos más eszközt is biztosít, amelyekkel sikeresebb lehet a marketing aktivitás eredménye. A konferencián ezek is bemutatásra kerülnek.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra