2008. június 4., szerda

I. Mfor Marketing Konferencia /2008/

Fókuszban a fogyasztó

  • fogyasztói insight
  • a célcsoportelérés csatornái
  • interaktív kommunikáció
  • marketing-evolució és kereskedelmi TV
  • címlisták, adatbázisok, etikai normák
  • nők, mint a meghatározó fogyasztói döntéshozók
  • branded content, engagement, involvement
  • célzás a B2B-ben
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2008. június 4., szerdaI. Mfor Marketing Konferencia /2008/ - Fókuszban a fogyasztó
Corinthia Grand Hotel Royal, Budapest55 000 Ft + áfa

08.45 - 09.15

Regisztráció, kávé

09.15 - 09.30

Moderátori köszöntő, bevezető:

Kőszegi András,

BrandTrend Kommunikáció

09.30 - 10.00

„A fogyasztó érzelmi oldalról történő becserkészése”

Babocsay Ádám ügyvezető, tulajdonos,

BMB Focus Kft.

10.00 - 10.30

„Kommunikációs csatornák átrendeződése a XXI. század elején”

Fischer András vezérigazgató, Origo

10.30 - 11.00

„Célcsoport-meghatározás az interaktív kommunikációban (online, gerilla, vírus, véleményvezér)”

Végvári Imre igazgató, Arcus Interactive Group

11.00 - 11.30

„A TV szerepének eltolódása a reklámozásban”

Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató, TV2

11.30 - 11.50

Kérdések az előadókhoz

11.50 - 12.50

Ebédszünet

12.50 - 13.00

Reklámmustra 2007 díjátadás

Laboratory Ideas - Szőke kapitány

Carnation - Fütyülős

Oliver Stúdió - Richter kampány

13.00 - 13.30

„Adatbázis-kezelés, felhasználás, értékesítés itthon és külföldön”

Györke Dániel cégvezető,

Schober Information Group Magyarország

13.30 - 14.00

„Nők a weben”

Tóth Andrea executive sales, Origo

14.00 - 14.30

„Branded content”

Fabricius Gábor kreatív igazgató,

Republic Advertising&Branding

14.30 - 15.00

„Egy CRM rendszer tényleges értéke”

Marozsák Szabolcs bevételnövelési specialista, Ügyfélgyár

15.00 - 15.20

Kérdések az előadókhoz

15.20 - 15.50

Kávészünet

15.50 - 16.50

Panelbeszélgetés:

„A kommunikációs csatornák változásai az utóbbi időben szegmentálás tekintetében”

Résztvevők: Fabricius Gábor, Fischer András, Kovács Krisztián, továbbá Szűcs Ervin ügyvezető igazgató, Weber Shandwick

16.50 - 17.00

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Szeretne találkozni Szőke kapitány parancsnokaival? Érdekli milyen a gerillaharcmodor? Izgalmasnak találja a vírusok világát? A Menedzsment Fórum Konferenciák soron következő eseményén a hazai marketing és reklámszakma legjelesebb képviselőitől kaphat útmutatást, mire érdemes figyelni napjainkban egy-egy kampány kialakításakor, illetve merre vezetnek azok a járatlan utak, amelyek miatt a kitaposott ösvényekről érdemes lelépni. Trendek, folyamatok, és konkrét példák - hogy képben legyen.

A márka sikeres bevezetéséhez elengedhetetlen a fogyasztói insight, azaz a demográfiai, és pszichográfiai célcsoport meghatározáson túlmenő érzelmi alapon működő fogyasztói döntésmechanizmus megismerése. A kvalitatív kutatásokat végző cégtől érkező előadónk a márka-kötődés kialakulásához szükséges fogyasztói attitűdöket vizsgálja, esettanulmányokon keresztül.

A technika rohamos fejlődése a célcsoport elérés módjait permanensen változtatja. A kommunikáció súlypontjai eltolódtak, a felerősödött online kommunikáció önmagában is folyamatos változáson megy keresztül. A célcsoport elérés alkalmazkodásáról, és az online kommunikáció szerepéről, változásáról beszél előadónk.

A világ az interaktív kommunikáció felé halad, ahol a célcsoport meghatározás más elvek mentén történik, mint a hagyományos reklámozásban. Előadónk segítségével azonosítjuk a fogyasztói információs hálózatokat, és vizsgáljuk az információ terjedését.

A kereskedelmi televíziók olyan konkurenciát kaptak a XXI. század elejére, mely alapvetően változtatja meg a korábbi kiváltságaikat. Alkalmazkodnia, fejlesztenie kell a televíziós műfajnak! Mire jó ma a tévéreklám, és hogyan alakult át a „marketing-evolúció” hatására a televíziós reklámok szerepe?

Az adatbázisok és címlisták felhasználási és építési lehetőségeiről beszél meghívott vendégünk, a hazai jogi szabályozás és etikai irányelvek tükrében. Milyen legális csatornák és források állnak rendelkezésre külsős címlisták és adatbázisok alkalmazására? Mire használhatóak az adatbázis-marketing eszközei? Miben különbözik a hazai szabályozás és gyakorlat összehasonlításban a régió és Nyugat-Európa országaival? Mindezekre meg tudhatja a választ előadónktól.

Azt, hogy a nők a család meghatározó döntéshozói a vásárlások terén, régóta tudjuk. A verseny a női vevőkért szintén nem új keletű. Abban viszont fejlődés látszik, hogy ezt mennyire tudatosan vállalja fel egy kampány, és maguknak a médiaeszközöknek a leosztása hogyan változott az utóbbi időben ebből a szempontból.

Amit az internet nyújt, de még kevesen értik: branded content, engagement, involvement, avagy a szórakoztatással elegyített reklám koncepciója. Hogyan válhat élménnyé a reklám, miként lehet márkánk iránt elkötelezetté tenni a fogyasztót?

CRM - a téma divatos (ügyfél kapcsolat-kezelés)! Milyen típusai, felhasználási módjai, bevezetési problémái vannak egy CRM rendszernek? És a legfontosabb, milyen eredményei lehetnek?

A konferenciát lezáró panelbeszélgetésben keretében az előadások alaptémájával foglalkoznak a szakemberek: merre halad a kommunikációs csatornák szegmentálódása? Milyen hangsúly-eltolódások figyelhetők meg a XXI. század elején? Milyen irányba mutatnak ezek a változások?

A Corinthia Grand Hotel Royal a városközpontban helyezkedik el. A metró vonalak 5-15 percnyire, a főbb pályaudvarok (Keleti és Nyugati) sétatávolságra vannak a szállodától.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra