2008. június 4., szerda
I. Mfor Marketing Konferencia /2008/
Fókuszban a fogyasztó
- fogyasztói insight
- a célcsoportelérés csatornái
- interaktív kommunikáció
- marketing-evolució és kereskedelmi TV
- címlisták, adatbázisok, etikai normák
- nők, mint a meghatározó fogyasztói döntéshozók
- branded content, engagement, involvement
- célzás a B2B-ben
08.45 - 09.15 | Regisztráció, kávé |
09.15 - 09.30 | Moderátori köszöntő, bevezető: Kőszegi András, BrandTrend Kommunikáció |
09.30 - 10.00 | „A fogyasztó érzelmi oldalról történő becserkészése” Babocsay Ádám ügyvezető, tulajdonos, BMB Focus Kft. |
10.00 - 10.30 | „Kommunikációs csatornák átrendeződése a XXI. század elején” Fischer András vezérigazgató, Origo |
10.30 - 11.00 | „Célcsoport-meghatározás az interaktív kommunikációban (online, gerilla, vírus, véleményvezér)” Végvári Imre igazgató, Arcus Interactive Group |
11.00 - 11.30 | „A TV szerepének eltolódása a reklámozásban” Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató, TV2 |
11.30 - 11.50 | Kérdések az előadókhoz |
11.50 - 12.50 | Ebédszünet |
12.50 - 13.00 | Reklámmustra 2007 díjátadás Laboratory Ideas - Szőke kapitány Carnation - Fütyülős Oliver Stúdió - Richter kampány |
13.00 - 13.30 | „Adatbázis-kezelés, felhasználás, értékesítés itthon és külföldön” Györke Dániel cégvezető, Schober Information Group Magyarország |
13.30 - 14.00 | „Nők a weben” Tóth Andrea executive sales, Origo |
14.00 - 14.30 | „Branded content” Fabricius Gábor kreatív igazgató, Republic Advertising&Branding |
14.30 - 15.00 | „Egy CRM rendszer tényleges értéke” Marozsák Szabolcs bevételnövelési specialista, Ügyfélgyár |
15.00 - 15.20 | Kérdések az előadókhoz |
15.20 - 15.50 | Kávészünet |
15.50 - 16.50 | Panelbeszélgetés: „A kommunikációs csatornák változásai az utóbbi időben szegmentálás tekintetében” Résztvevők: Fabricius Gábor, Fischer András, Kovács Krisztián, továbbá Szűcs Ervin ügyvezető igazgató, Weber Shandwick |
16.50 - 17.00 | Konferenciazárás |
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Szeretne találkozni Szőke kapitány parancsnokaival? Érdekli milyen a gerillaharcmodor? Izgalmasnak találja a vírusok világát? A Menedzsment Fórum Konferenciák soron következő eseményén a hazai marketing és reklámszakma legjelesebb képviselőitől kaphat útmutatást, mire érdemes figyelni napjainkban egy-egy kampány kialakításakor, illetve merre vezetnek azok a járatlan utak, amelyek miatt a kitaposott ösvényekről érdemes lelépni. Trendek, folyamatok, és konkrét példák - hogy képben legyen.
A márka sikeres bevezetéséhez elengedhetetlen a fogyasztói insight, azaz a demográfiai, és pszichográfiai célcsoport meghatározáson túlmenő érzelmi alapon működő fogyasztói döntésmechanizmus megismerése. A kvalitatív kutatásokat végző cégtől érkező előadónk a márka-kötődés kialakulásához szükséges fogyasztói attitűdöket vizsgálja, esettanulmányokon keresztül.
A technika rohamos fejlődése a célcsoport elérés módjait permanensen változtatja. A kommunikáció súlypontjai eltolódtak, a felerősödött online kommunikáció önmagában is folyamatos változáson megy keresztül. A célcsoport elérés alkalmazkodásáról, és az online kommunikáció szerepéről, változásáról beszél előadónk.
A világ az interaktív kommunikáció felé halad, ahol a célcsoport meghatározás más elvek mentén történik, mint a hagyományos reklámozásban. Előadónk segítségével azonosítjuk a fogyasztói információs hálózatokat, és vizsgáljuk az információ terjedését.
A kereskedelmi televíziók olyan konkurenciát kaptak a XXI. század elejére, mely alapvetően változtatja meg a korábbi kiváltságaikat. Alkalmazkodnia, fejlesztenie kell a televíziós műfajnak! Mire jó ma a tévéreklám, és hogyan alakult át a „marketing-evolúció” hatására a televíziós reklámok szerepe?
Az adatbázisok és címlisták felhasználási és építési lehetőségeiről beszél meghívott vendégünk, a hazai jogi szabályozás és etikai irányelvek tükrében. Milyen legális csatornák és források állnak rendelkezésre külsős címlisták és adatbázisok alkalmazására? Mire használhatóak az adatbázis-marketing eszközei? Miben különbözik a hazai szabályozás és gyakorlat összehasonlításban a régió és Nyugat-Európa országaival? Mindezekre meg tudhatja a választ előadónktól.
Azt, hogy a nők a család meghatározó döntéshozói a vásárlások terén, régóta tudjuk. A verseny a női vevőkért szintén nem új keletű. Abban viszont fejlődés látszik, hogy ezt mennyire tudatosan vállalja fel egy kampány, és maguknak a médiaeszközöknek a leosztása hogyan változott az utóbbi időben ebből a szempontból.
Amit az internet nyújt, de még kevesen értik: branded content, engagement, involvement, avagy a szórakoztatással elegyített reklám koncepciója. Hogyan válhat élménnyé a reklám, miként lehet márkánk iránt elkötelezetté tenni a fogyasztót?
CRM - a téma divatos (ügyfél kapcsolat-kezelés)! Milyen típusai, felhasználási módjai, bevezetési problémái vannak egy CRM rendszernek? És a legfontosabb, milyen eredményei lehetnek?
A konferenciát lezáró panelbeszélgetésben keretében az előadások alaptémájával foglalkoznak a szakemberek: merre halad a kommunikációs csatornák szegmentálódása? Milyen hangsúly-eltolódások figyelhetők meg a XXI. század elején? Milyen irányba mutatnak ezek a változások?
A Corinthia Grand Hotel Royal a városközpontban helyezkedik el. A metró vonalak 5-15 percnyire, a főbb pályaudvarok (Keleti és Nyugati) sétatávolságra vannak a szállodától.