2011. június 28. (kedd)

MFOR FOLYAMATMENEDZSMENT KONFERENCIA

Folyamatmenedzsment update - a szervezeti/vállalati működés javítása a folyamatmenedzsment legújabb eszközeivel

  • Követeléskezelési folyamatok
  • Reporting * mérhetőség-monitorozás
  • Kockázatkezelés és folyamat-kontrolling
  • Hatékony folyamatfejlesztés
  • Egyszerű és hatékony munkafolyamatok
  • Pályázati lehetőségek a folyamatfejlesztésben
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2011. június 28. (kedd)MFOR FOLYAMATMENEDZSMENT KONFERENCIA - Folyamatmenedzsment update - a szervezeti/vállalati működés javítása a folyamatmenedzsment legújabb eszközeivel
Mercure Budapest Korona (1053 Budapest, Kecskeméti utca 14.)28 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.40

Moderátori köszöntő, bevezető

Fodor Zoltán elnök,

Magyar Üzletfejlesztési Társaság

13.40 – 14.05

Reporting - visszajelzés a működésről, folyamat kontrolling, (mérhetőség-monitorozás)

Törvényi és egyben vezetői elvárás, hogy ezek a folyamatok kezdetüktől lezárásukig mérhetők és monitorozhatók legyenek. A vezetők egyre erőteljesebben igénylik, hogy világos és naprakész képet kaphassanak arról, hogy pontosan mi folyik az irányításuk alá tartozó vállalatnál. Milyen eszközök nyújtanak ehhez hatékony támogatást, úgy hogy a mérés és monitorozás lehetőségeket adjon a meglevő üzleti folyamatok mérésére és optimalizálására, illetve a jövőbeni munkafolyamatok optimális kialakításához?

Dr. Kriller Norbert egészségügyi megoldások divízió,

10XONE.COM (Taurus Development Kft.)

14.05 – 14.30

Kockázatkezelés és folyamat-kontrolling

Egyre erőteljesebb elvárás a vállalatok működésében a működés kontrollingja, valamint a kockázatkezelés erősítésére a hatékonyság növelése érdekében. A folyamatok optimalizálásán túl azonban ma már sokkal inkább a teljes vállalati architektúra, - a célok, szervezet, folyamatok, informatika - integrált menedzsmentje szükséges a sikeres vezetői döntésekhez. Megközelítésünkben a kockázatok kezelését is a teljes vállalati architektúrán értelmezzük, hatékonyan megtalálva így a működés hatásfokát rontó gyenge pontokat, szűk keresztmetszetek, ezek okait es a fejlesztés lehetséges pontjait.

Bálint Ákos szolgáltatási igazgató,

HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.

14.30 – 14.55

Folyamatok áramvonalasítása

Manapság egyre ritkább, hogy egyetlen "nagy" informatikai rendszer szolgálja ki a vállalati folyamatokat. Hogyan lehet több rendszeren átívelő folyamatok áramvonalasítását fájdalommentesen elvégezni, illetve pontosan mi kell az ilyen típusú sikeres projektek megvalósításához?

Suti Péter üzletág igazgató,

GRID CEE Tanácsadó Zrt.

14.55 – 15.25

Kávészünet

15.25 – 16.15

Panelbeszélgetés

„A folyamatfejlesztés hatékony megvalósítása”

Strukturált problémamegoldás a stabil növekedés szolgálatában. A modern üzleti környezet megköveteli a mindenkori vállalatvezetéstől, hogy a nyereségesség javítása vagy akár csak szinten tartása érdekében folyamatosan újraértékelje jelenlegi működését, szervezetét, folyamatait. A szervezeti-működési hatékonyság növelésének és a működési költségek csökkentésének egyik legfontosabb eszköze a működési modellek, szervezeti struktúrák és a belső folyamatok átvilágítása, felülvizsgálata, és azoknak a stratégiai célokhoz illeszkedő megújítása, optimalizálása. De hogyan is lehet ezeket a célokat hatékonyan, gyakorlatiasan megvalósítani?

Felvezető előadás:

Király Sándor ügyvezető igazgató,

ECOVALOR Tanácsadó Kft.

Résztvevők:

Király Sándor ügyvezető igazgató,

ECOVALOR Tanácsadó Kft.

Suti Péter üzletág igazgató,

GRID CEE Tanácsadó Zrt.

Szalay Arykán tag,

Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség

Jankó Csaba DMS osztályvezető,

Audi Hungaria Motor Kft.

16.15 - 16.40

Munkafolyamatok egyszerűen és hatékonyan

Esettanulmány

Hogyan lehet a céges versenyképességhez a megfelelő szervezeti rugalmasságot elérni úgy, hogy a költségek ne növekedjenek - sőt, ha lehet csökkenjenek? Automatizálás - mikor és kinek - milyenek a megtérülések? Milyen újdonságok vannak a munkafolyamat- szervezés területén?

Diera András kereskedelmi igazgató,

EASTRON Kft.

16.40 – 17.05

Az üzleti folyamatokhoz kapcsolódó dokumentumok sikeres kezelése - DMA

Dokumentummenedzsment Analízis: a bevezetés ütemezése egy vállalati megoldásnál (a jó felmérés eredménye: eredményesség és gyors megtérülés szem előtt)

Kereki Viktor kereskedelmi igazgató,

netTeam-DMSone Zrt.

17.05 – 17.30

Talált pénz - az Új Széchenyi Terv pályázati lehetőségei a folyamatfejlesztés vonatkozásában

Németh Gabriella vezető tanácsadó,

Solerte Pályázati Tanácsadó Kft.

17.30

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Elsődleges célszektorok:

  • pénzügy
  • közműszolgáltatás
  • szolgáltató központok
  • disztribútor
  • szállítmányozó cégek

Az első 15 jelentkező egy kétnapos Folyamatmenedzsment tanfolyamot kap a konferencia ellenértékében. A tanfolyam az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség támogatásával valósul meg. A kétnapos tanfolyam áttekinti a nehéz időkben használatos folyamatmenedzsment technikákat és a legegyszerűbben, leggyorsabban, üzleti folyamatokhoz kapcsolódó elvégezhető költségcsökkentési módszereket (dokumentumkezelés átszervezése).
Tervezett tematika: a vállalati folyamatok osztályozása, folyamatszemlélet elméleti alapjai, a folyamatmenedzsment megvalósítása: a kritikus sikertényezők meghatározása, a folyamatgazdák szerepe, a folyamatok kézben tartása (folyamat controlling); a folyamatok fejlesztése (BPI - Business Process Improvement), a folyamatmenedzsment technikák, folyamatok mérése, folyamatfejlesztés, a folyamatmenedzsment alkalmazása a vállalati gyakorlatban (példák), az üzleti folyamatmenedzsment és a vállalati működés integrálása.

A részvételi lehetőség szervezeten belül átruházható. A tanfolyam 2011 őszén kerül megtartásra a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, Budapesten.

Valamennyi résztvevő megkapja az IDSzSz Versenyképesség és hatékony üzleti folyamatok tanulmányát.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra