2012. április 24. (kedd)

MFOR.HU TURISZTIKAI KONFERENCIA

„Hatékony értékesítési módszerek az idegenforgalomban”

  • Alternatív értékesítési módszerek akciók nélkül
  • A kuponos vásárlás előnyei-hátrányai
  • A belföldi turisztikai kártyák és a klub rendszer előnyei-hátrányai
  • A kínált szolgáltatások szezonális megerősítése
  • Eszközök a külföldi turisták hatékonyabb megnyerésére
  • Új platformok a szállásfoglalásban
  • Adatbázis építés
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2012. április 24. (kedd)MFOR.HU TURISZTIKAI KONFERENCIA - „Hatékony értékesítési módszerek az idegenforgalomban”
Danubius Hotel Gellért, Budapest24 000 Ft + áfa

12.50 – 13.20

Regisztráció, kávé

13.20 – 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

Kenderesy Nadin lapigazgató, Turizmus Kft.

13.30 – 14.00

Alternatív értékesítési módszerek akciók nélkül

Torkos szálláshely, mint új trend; egy termék értékesítésének összekapcsolása egy ajándék szolgáltatással

Csobota-Kis Árpád, LifeClub!

14.00 – 14.30

A kuponos vásárlás előnyei és hátrányai

Az elmúlt időszakban több tucat kuponoldal jelent meg a hazai piacon, melyek kínálatában a szállodai szolgáltatások is hangsúlyos szerepet kaptak. A forgalom ilyen típusú növelése azonban kétélű fegyver lehet, a fix költségek fedezetére alkalmas, ám kérdéses, hogy az így nyert vendégek később is visszatérnek-e.

Riba Gábor ügyvezető igazgató, Kuponmánia.hu Kft.

14.30 – 15.00

A belföldi turisztikai kártyák, illetve a klub rendszer előnyei és hátrányai

Az akciók, az árelőnyök biztosítása a jelenlegi helyzetben gyakran elkerülhetetlen, ha a szállodák nem szeretnék, hogy csökkenjen a vendégforgalmuk. A klubrendszerek olyan alternatívát nyújtanak az őrült árversennyel szemben, amely az igényes vendégkör építését segíti elő.

Gál Gábor ügyvezető igazgató, Magyar Turizmus Kártya - Hotelinfo Iroda

15.00 – 16.00

Vitafórum

A kuponozás, az alternatív értékesítési módszerek és a klubrendszer szembeállítása

Csobota-Kis Árpád, LifeClub!

Riba Gábor ügyvezető igazgató, Kuponmánia.hu Kft.

Gál Gábor ügyvezető igazgató, Magyar Turizmus Kártya - Hotelinfo Iroda

16.00 – 16.30

Kávészünet

16.30 – 17.00

A kínált szolgáltatások szezonális megerősítése; Eszközök a külföldi turisták hatékonyabb megnyerésére, a vendégéjszakák növelésére

Számos jó fekvésű, magas színvonalú szálloda található országszerte, amelyek között komoly küzdelem folyik a vendégért. Ebben segíthet, ha sikerül olyan arculatot, szolgáltatáscsomagokat kínálni, amivel meg tudja magát különböztetni az idegenforgalmi, vendéglátó-ipari szolgáltatást nyújtó versenytársaktól. Mivel tűnhetünk ki a tömegből?A külföldi vendégek megnyerése szintén komoly fejtörést okoz a szektor számára. Milyen új eszközök állnak rendelkezésre a más országból idelátogató turisták megnyerésére, a vendégéjszakák növelésére a Magyar Turizmus Zrt., illetve a szállodák részéről? Megvizsgáljuk a kérdést mind ország imázs, mind egy-egy szálloda kínálatának szempontjából is.

Kincses Márk senior projektmenedzser, Magyar Turizmus Zrt.

17.00 – 17.30

Új platformok a szállásfoglalásban

A turisztikai értékesítésben az online, illetve a mobil platformok mind nagyobb szerepet kapnak. A szakértők szerint a jövőben egyre hangsúlyosabb lesz a foglalási lehetőségeknél az okostelefonok applikációi és a Facebook.

Gál Péter vezető, online tanácsadó divízió, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft.

17.30 – 18.00

Adatbázis építés

Rövid történeti áttekintés az e-mail adatbázisok törvényi szabályozásairól, adatbázisok kezeléséről, levelek küldésének etikájáról. Milyen e-mail adatbázisok léteznek és melyiknek milyen a minősége? Milyen ajánlatokra számíthatunk, ha marketing adatbázist akarunk építeni? Milyen buktatók léteznek? Hogyan lehet ezt a tevékenységet hatékonyabban végezni, és több vendégre szert tenni az adatbázisok segítségével?

Bökönyi Norbert ügyvezető igazgató,

Pallas Communication

18.00 –

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Az elmúlt évek válsága nem hagyta érintetlenül a hazai idegenforgalmi és vendéglátó-ipari szakmát sem, az egységek egy része kihasználatlan kapacitások mellett üzemel. Az iparág számára létkérdéssé vált a hatékony marketing- és értékesítési tevékenység. Az egyébként is kihívásokkal teli időszakot tovább bonyolítja, hogy új értékesítési csatornák jelentek meg. Számos olyan eszköz van, amivel ugyan az árérzékeny piacon is növelhető a forgalom, ám az így megnyert fogyasztók lojalitása többnyire kétséges.

Az MFOR Turisztikai Konferenciájának előadói az értékesítési stratégia sarokpontjait mutatják be. A kuponozás, és a klubkártya rendszer a fogyasztóknak nyújtott árelőnyről szól, mégis két ellentétes filozófiát képviselnek, melyeknek előnyei és hátrányai is terítékre kerülnek, illetve vitafórum keretében is ütköztetik véleményüket az érintettek.
Az eseményen a legújabb marketing eszközök bemutatása mellett a már ismert csatornák hatékonyabb használatát is bemutatja egy-egy előadás. Mindezek mellett olyan termékfejlesztési ötleteket is a hallgatóság elé tárnak a konferencia előadói, melyek segítenek a „nagy tömegen belül” pozícionálni egy-egy turisztikai egységet, és ami biztosíthatja, hogy akár a szezonálisan jobb időszakokon kívül is forgalomnövelő tényező tudjon lenni az egyedi kínálat.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra