2013. május 28. (kedd)

Mfor E-mail Marketing Konferencia

• Az eDm helye a marketingmixben
• Értékesítés az e-mailmarketing segítségével
• Hatékony adatbázis használat
• Hogyan írjunk kreatív eDM-et
• Leadgenerálás e-mail marketinggel

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2013. május 28. (kedd)Mfor E-mail Marketing Konferencia 
Aegon Székház, 1091 Budapest Üllői út 1.9 900 Ft + áfa

12.30 – 13.00

Regisztráció

13.00 – 13.30

Miért az email marketing a content marketing legfontosabb része?

Damjanovich Nebojsa, Grey/G2

13.30 – 13.50

Hatékony adatbázis használat

Gazsó Gábor, EvoMedia

13.50 – 14.10

EgoMedia: Adatbázis menedzsment

Drienyovszki Éva, EgoMedia

14.10 – 14.30

Inteligens hírlevelek - e-mail kiküldés technikai szemmel

Adatbázisok menedzselése

Hegyesi Csaba, Visionline Kft.

14.30 – 15.00

Kávészünet

15.00 – 15.20

Kreatív szövegírási technikák eDM-ben

Kádár Tímea, Readers Digest

15.20 – 15.40

Márkaépítés és site traffic növelés edm kontra klasszikus display eszközök

Esettanulmány a Jofogas.hu példáján keresztül

Trentin Balázs, TROIA Media Kft.

15.40 – 16.00

„Waterfall”: vízesés taktika 3 lépésben

Az AEGONdirekt.hu esettanulmánya

Drienyovszki Éva, EgoMedia

16.00 – 16.20

Leadgenerálás e-mail marketinggel

A Citibank esettanulmánya. Miért kezelik kiemelten, milyen eredményeket hoz, hogyan működtetik?

Demeter József, Addict Interactive

16.20 –16.40

Kávészünet

16.40 – 18.00

Kerekasztal: Kérdések órája

résztvevők kérdeznek az előadóktól

18.00 -

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Az e-mail marketing immár évtizedes múltra tekint vissza, számos változáson esett át és folyamatosan fejlődik. Célja nem csupán a vásárlói- és ügyfélhűség megteremtése, hanem ennek megerősítése, szorosabbá tétele. Az elmúlt időszakban ugyan jellemző volt, hogy a cégek egy része figyelmet fordít az eszközre, és inkább a közösségi marketingre koncentrált, ám a nagy like-hype után egyre többen térnek vissza az e-mail marketinghez. Természetesen az eDM-eknek is megvannak a praktikáik, és a szakértők szerint komoly tartalékok vannak benne. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség legutóbbi felmérése például a mobileszközök mellett az e-mail marketinget emelte ki, mint feltörekvő területet.

A XVI. Mfor Marketing Konferencia nem ábrándos elméleteket, hanem kőkemény gyakorlati tudás ad a résztvevőknek, számos vállalati esettanulmányon, példákon keresztül. Rendezvényünkkel igyekszünk a legteljesebb mértékben körbejárni a témát és hasznos gyakorlati példákkal, tippekkel elősegíteni vállalkozása kommunikációjának sikerességét.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra