2013. május 28. (kedd)
Mfor E-mail Marketing Konferencia
• Az eDm helye a marketingmixben
• Értékesítés az e-mailmarketing segítségével
• Hatékony adatbázis használat
• Hogyan írjunk kreatív eDM-et
• Leadgenerálás e-mail marketinggel
12.30 – 13.00 | Regisztráció |
13.00 – 13.30 | Miért az email marketing a content marketing legfontosabb része? Damjanovich Nebojsa, Grey/G2 |
13.30 – 13.50 | Hatékony adatbázis használat Gazsó Gábor, EvoMedia |
13.50 – 14.10 | EgoMedia: Adatbázis menedzsment Drienyovszki Éva, EgoMedia |
14.10 – 14.30 | Inteligens hírlevelek - e-mail kiküldés technikai szemmel Adatbázisok menedzselése Hegyesi Csaba, Visionline Kft. |
14.30 – 15.00 | Kávészünet |
15.00 – 15.20 | Kreatív szövegírási technikák eDM-ben Kádár Tímea, Readers Digest |
15.20 – 15.40 | Márkaépítés és site traffic növelés edm kontra klasszikus display eszközök Esettanulmány a Jofogas.hu példáján keresztül Trentin Balázs, TROIA Media Kft. |
15.40 – 16.00 | „Waterfall”: vízesés taktika 3 lépésben Az AEGONdirekt.hu esettanulmánya Drienyovszki Éva, EgoMedia |
16.00 – 16.20 | Leadgenerálás e-mail marketinggel A Citibank esettanulmánya. Miért kezelik kiemelten, milyen eredményeket hoz, hogyan működtetik? Demeter József, Addict Interactive |
16.20 –16.40 | Kávészünet |
16.40 – 18.00 | Kerekasztal: Kérdések órája résztvevők kérdeznek az előadóktól |
18.00 - | Konferenciazárás |
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Az e-mail marketing immár évtizedes múltra tekint vissza, számos változáson esett át és folyamatosan fejlődik. Célja nem csupán a vásárlói- és ügyfélhűség megteremtése, hanem ennek megerősítése, szorosabbá tétele. Az elmúlt időszakban ugyan jellemző volt, hogy a cégek egy része figyelmet fordít az eszközre, és inkább a közösségi marketingre koncentrált, ám a nagy like-hype után egyre többen térnek vissza az e-mail marketinghez. Természetesen az eDM-eknek is megvannak a praktikáik, és a szakértők szerint komoly tartalékok vannak benne. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség legutóbbi felmérése például a mobileszközök mellett az e-mail marketinget emelte ki, mint feltörekvő területet.
A XVI. Mfor Marketing Konferencia nem ábrándos elméleteket, hanem kőkemény gyakorlati tudás ad a résztvevőknek, számos vállalati esettanulmányon, példákon keresztül. Rendezvényünkkel igyekszünk a legteljesebb mértékben körbejárni a témát és hasznos gyakorlati példákkal, tippekkel elősegíteni vállalkozása kommunikációjának sikerességét.