2013. október 1.

Mfor Lojalitási Konferencia

Az ügyfél aranyat ér

• Esettanulmányok a kiskereskedelem világából
• Promóciók hogyan segíthetik az ügyféllojalitást
• Mobiltechnológiai megoldások lojalitási programokhoz
• Talpon maradni az árversenyben

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2013. október 1.Mfor Lojalitási Konferencia - Az ügyfél aranyat ér
Cinema City Allee - 1117 Budapest, Október Huszonharmadika u. 8-10. 28 000 Ft + áfa

A Menedzsment Fórum Konferenciák október elsején rendezi meg az Az ügyfél aranyat ér! – Mfor Lojalitás konferencia címmel következő rendezvényét. Ennek középpontjában az ikonikus márkák mellett sikeres vásárlómegtartó, növelő programok állnak. Az eseményen vállalati esettanulmányok bemutatására törekszünk, melyek keretében azt szeretnénk a hallgatósággal megismertetni, hogy az elmúlt évek gyengülő kiskereskedelmi adatai ellenére hogyan tudnak sikeresek maradni a vállalatok. Előadóink arról is beszélnek, hogy milyen módon lehet megismeri a fogyasztóik igényeit és ezt felhasználva bővíteni forgalmukat, megtartani ügyfeleiket, elmélyíteni azok elkötelezettségét az adott márka/kereskedelmi egység iránt.

Tervezett program

8.30 – 9.00

Regisztráció, kávé

9.00 – 9.10

Moderátori köszöntő

9.109.25

Trendek és folyamatok a magyarországi kiskereskedelemben

Hogyan alakult az elmúlt években a kiskereskedelmi forgalom, mely szektorok teljesítettek jobban? Valóban megkezdődött e-kereskedelem áttörése?
Király Béla, lapigazgató, Menedzsment Fórum Kft.

9.259.50

Talpon maradni az árversenyben

Hogyan tudnak alkalmazkodni a vállalkozások az árversenyhez, érdemes-e egyáltalán ezt a stratégiát követni? Miként alkalmazható a Kék Óceán stratégia?
Krizsán Erika, tulajdonos, ERKY Unternehmensberatung

9.50-10.40

Megtartani a vásárlókat - Esettanulmányok a kiskereskedelem világából


A SPAR Magyarország lojalitási programjának bemutatása
Lénárt Mária, marketing munkatárs, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

A dm-drogerie markt esettanulmánya
Kanyó Roland, Marketing és PR menedzser, dm drogerie markt Kft.


10.40-11.00

Kávészünet

11.00-11.25

Technológiai megoldások lojalitási programokban

Közhely, hogy a mobiltechnológia megváltoztatja az életünket, ám a vásárlást segítő, ösztönző alkalmazások immár a telefonokon is megjelentek.
Loschinger Tamás, stratégiai vezető, LT Communication Kft.

11.25 – 12.25

Ügyfélmegtartás: csak a nagyok játszótere?

Mit tehetnek az elkötelezett fogyasztókért a magyar vállalkozások?

Magas minőség, elkötelezett fogyasztók?

Mi a Cserpes Tej sikerének és lojális vásárlóinak a titka?
Cserpes István, tulajdonos, Cserpes Tej

Ismerd meg az ügyfeled, tudd meg honnan jön!

Hogyan mérhető a kuponozás hatékonysága, hogyan mérhető a bolti vásárlás esetén is az offline és online aktivitások hatéknysága?
Németh Attila, SEO és Web Analytics tanácsadó. SEOaudit

Hogyan lehet hatékonyan megtartani a vásárlókat a kisvállalatok?

Milyen eszközök, módszerek segíthetnek abban kisebb magyar vállalkozásokat, hogy fel tudják venni a versenyt a multinacionális hátterű cégekkel? Hogyan tudnak eredményesek lenni a piaci versenyben?
Tóth Mihály, Üzleti Klinika

12.25 – 13.30

Kávészünet

13.30 – 13.55

Promóciók hogyan segíthetik az ügyféllojalitást

Mire jók a promóciós aktivitások? Az egyszeri vásárlásösztönzésen túl milyen szerepe lehet az ilyen akcióknak a fogyasztói elköteleződés erősítésében?
Mége Tímea, ügyfélkapcsolati igazgató, Rewart Kft.

13.55 – 14.55

Ügyfelek megtartása globális versenyben

Hogyan tudnak a nagy cégek hatni az ügyfeleikre, milyen eszközökkel tudják őket újabb vásárlásra ösztönözni, illetve a versenytársak csábításától “megóvni?”

A BMW esettanulmánya
Gerencsér András, CRM vezető, BMW Group Magyarország

A Gazprom ügyfélkártya rendszerének tapasztalatai
Bartha Levente, CRM szakértő

14.55

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Sokszor, sok vállalat illetékesei mondják, hogy nekik a legfontosabb az ügyfél, ám napjainkban, ez már nem elég. Aki nem figyel oda a vevőire, az az egyre durvuló piaci versenyben alulmarad. Így napjainkban fokozottan igaz lett, hogy "Az ügyfél aranyat ér!".

Előadók

Cserpes István

Cserpes Istvántulajdonos, Cserpes Tej

Gerencsér András

Gerencsér AndrásCRM vezető, BMW Group Magyarország

Kanyó Roland

Kanyó RolandMarketing és PR menedzser, dm drogerie markt Kft.

Krizsán Erika

Krizsán Erikatulajdonos, ERKY Unternehmensberatung

Loschinger Tamás

Loschinger Tamásstratégiai vezető, LT Communication Kft.

Mége Tímea

Mége Tímeaügyfélkapcsolati igazgató, Rewart Kft.

Németh Attila

Németh AttilaSEO és Web Analytics tanácsadó, SEOaudit

Tóth Mihály

Tóth MihályÜzleti Klinika

Bartha LeventeCRM szakértő

Lénárt Máriamarketing munkatárs, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra