2011. június 9. (csütörtök)

VIII. MFOR MARKETING KONFERENCIA

„OFFLINE MARKETING TRENDEK 2011”

  • Trade marketing trendek
  • CSR másképp – az új irányvonal
  • Product placement trendek
  • Direkt marketing trendek
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2011. június 9. (csütörtök)VIII. MFOR MARKETING KONFERENCIA - „OFFLINE MARKETING TRENDEK 2011”
Danubius Hotel Gellért, Budapest28 000 Ft + áfa

13.00 - 13.25

Regisztráció, kávé

13.25 - 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

Kőszegi András, BrandTrend Kommunikáció

13.30 - 14.00

Piackutatási trendek

A gyors és pontos információ hatalmas sikert eredményezhet egy terméknek, és ezáltal a gyártó vállalatnak egyaránt. Vannak olyan kutatási eszközök, amelyek pontosabb információval szolgálnak elődeiknél? Merre tart a piackutatás 2011-ben? Mobilkutatás, socialmédia kutatás, neuromarketing és társaik.

Pintér Erika ügyvezető, tulajdonos,

Trend International Kft.

14.00 - 14.30

Trade marketing trendek

Nagy és látványos fejlődésen ment át a trade marketing az elmúlt években. Mi várható a jövőben? POP – POS eszközök, Kategória menedzsment

Czirják István VAIO üzletág vezető,

Sony Europe Limited Magyarországi Fióktelepe

14.30 - 15.00

Direkt marketing trendek

Egy terület, amely nagyon sokat változott az elmúlt pár évben. Talán hatékonyságban az egyik legerősebb offline marketing eszköz. Milyen változások várhatóak a kuponok, lojalitásprogramok és vásárlásösztönző promóciók területén az elkövetkezendő időben?

Csomor Tamás ügyvezető igazgató, DRAFTFCB Kft.; ügyvezető igazgató, Lowe GGK Budapest

15.00 - 15.30

Kávészünet

15.30 - 16.00

Product placement trendek

Az új médiatörvény megengedi a termékelhelyezést. Milyen új lehetőségeket ad ez a televíziók és a vállalatok kezébe? Milyen jellegű reklámformák nyernek teret 2011-ben?

Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

16.00 - 17.10

Panelbeszélgetés

„Termékelhelyezés a gyakorlatban”

Felvezető előadás:

„A termékmegjelenítés jogi héttere”

Dr. Drotár Annamária médiafelügyeleti jogi munkatárs, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

Résztvevők:

Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

Németh Ottó Marketing Manager - Cosmetics Division, Media Manager - Henkel Corporate, Henkel Magyarország Kft.

Dr. Drotár Annamária médiafelügyeleti jogi munkatárs, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

dr. Markovich Réka főtitkár,

Magyar Reklámszövetség

17.10 - 17.40

CSR másképp – az új irányvonal

A korábbi gyakorlattal ellentétben ma már egyre kevésbé jellemző, hogy egy vállalat adományozásra és szponzorációra szűkíti társadalom felelősségvállalási tevékenységét.

Ma már a CSR a termék innovációnál kezdődik és a bolti eladásnál fejeződik be. Merre tart a CSR?

Új irányvonalak esettanulmány formájában.

Fertetics Mandy ügyvezető, vezető tanácsadó, Alternate Tanácsadó Kft.; fenntartható fejlődés vezető, Dreher Sörgyárak Zrt.

17.40 -

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A marketing az elmúlt években szinte teljesen átalakult, köszönhetően az online felületek térnyerésének. Létrejöttek, és megerősödtek az internetes közösségek (Facebook, Iwiw), a vásárlói szokások megváltoztak, a fogyasztók mind nagyobb része szerzi be az információkat az internetről.
Nem szabad szem elől tévesztenünk, hogy nem tartott lépést az információszerzés változásával a vásárlás, hiszen annak döntő része, még mindig a hagyományos boltokban történik. A marketingesek fegyvertárában a klasszikus eladást segítő marketing eszközöket újak váltják fel, miközben az elmúlt időszakban azok is hatalmas fejlődésen mentek át. Érdemes megvizsgálni, milyen az offline marketing jövőképe? Hogyan változtak és alkalmazhatók a viszonylag új eszközök, mint a CSR, vagy a trade marketing?

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra