2010. október 7. (csütörtök)

VI. Mfor Marketing Konferencia

Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac?

  • Hogyan lehet a klasszikus online eszközökből a maximumot kihozni?
  • Online sikerkampányok
  • A klikkfetisizmuson túl
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2010. október 7. (csütörtök)VI. Mfor Marketing Konferencia - Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac?
Danubius Hotel Gellért (1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.)25 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.40

Moderátori köszöntő, bevezető

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

13.40 – 14.10

Milyen számokat produkált az internetes reklámszektor az első félévben?

Mely hirdetési típusok erősödtek, kik a vesztesek?

Melyik online médiatulajdonos, illetve sales house tudott növekedést felmutatni a válság időszakában? Bizonyos sales house-ok egyre erősebbé vállnak és a válság ellenére képesek bővülni is.

Duránszkai Gábor ügyvezető igazgató,

TNS Hungary

14.10 – 14.40

Hogyan lehet a klasszikus online eszközökből a maximumot kihozni?

Kovács Nándor media director,

Kirowski Zrt.

14.40 – 15.30

Kerekasztal beszélgetés

A klikkfetisizmuson túl

Az elmúlt másfél évben az online piacon erősen eltolódott a hirdetői aktivitás a klikkelés alapján történő fizetési modellre. Az utóbbi időben ez olyan mértékben túlsúlyba került, ami a médiumok és a hirdetők számára sem előnyös. Egyre több szakember véli úgy, hogy a kattintás a display piacon nem lehet értelmes termék. A piaci szereplőnek is érdeke, hogy "helyére kerüljenek a dolgok", és az egyes marketingcélokhoz társítsák a netes felületeket, melyek egyaránt alkalmasak a márka- és termékkommunikációra, illetve a közvetlen célcsoport-mozgósításra is.

Vitaindító felvezető:

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

Résztvevők:

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

Andok Ágnes regionális vállalati marketing és PR vezető, LG Electronics Magyar Kft.

Becker György ügyvezető igazgató, marketing és kommunikációs igazgatóság, MKB Zrt.

Erős Attila ügyvezető igazgató,

Fastbridge Hungary

Szabó Ákos üzletfejlesztési vezető,

Adaptive Media

15.30 – 16.00

Kávészünet

16.00 – 16.30

Online sikerkampányok

Néhány esettanulmány a Coca-Cola legújabb kampányairól

Spielmann Katalin média menedzser,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

16.30 – 17.00

Hogyan lesz a virtuális megfogható?

A jó marketing alapja maga a termék, a szolgáltatás. Ugyanakkor sokan azért nem vásárolnak online, mert e módon nem elég „kézzelfogható” nekik a termék-szolgáltatás minősége.

Milyen trükkökkel segíthetünk ezen? Hogyan érhetjük el, hogy az érzet az legyen, mintha egy igazi boltban járna a vásárló?

Néhány nemzetközi és magyar példa irányt mutathat a kérdéskörben.

Dr. Papp-Váry Árpád Marketing intézetvezető,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

17.00 – 17.50

Kerekasztal beszélgetés

A vállalatok egyre kevesebbet költenek reklámra. Például a bankok 2009-ben listaáron összesen 13,5 milliárd forinttal költöttek kevesebbet, mint egy évvel korábban. Ráadásul a hirdetések júniusi szabályozása, és a bankadó bevezetése tovább sújtja őket. Milyen új eszközöket mutathatnak a szakma számára? Merre tart a hirdetések iránya? Milyen típusú reklámokra fognak költeni a vállalatok? Milyen új reklámtípusokat tudnak ajánlani az ügynökségek? Lesznek olyan reklámozási eszközök, amelyek előnyt élveznek a többivel szemben?

Vitaindító felvezető:

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

Résztvevők:

Gazsó Gábor stratégiai partner, EvoMedia Kft.

Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Bank Zrt.

Nagy Zoltán Péter marketing vezető,

OTP Bank Nyrt.

Becker György ügyvezető igazgató, marketing és kommunikációs igazgatóság, MKB Zrt.

Spielmann Katalin média menedzser,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Mező László ügyvezető igazgató,

OMD Hungary Kft.

17.50 – 18.00

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A reklámpiaci statisztikák szerint a tavalyi válságévben, és az idei első félévben az online szegmens volt, mely esetében összességében a költések nem zuhantak. A módszerek és az eszközök azonban óriási változáson estek át. Eközben változott a médiafogyasztás, a fogyasztók igényei, és a hirdetők prioritásai is. Mindez új kihívások elé állítja a médiatulajdonosokat, ahogy a reklámozókat is.
Konferenciánkon áttekintjük a reklámpiac változásának legfontosabb tanúságait.
Esettanulmányokkal alátámasztva az új trendek mellett bemutatjuk a már bevált eszközök hatékony használatát. Az esemény olyan kérdésre is választ keres, időszerű-e a hirdetőknek elszakadni a klikkelés mindenhatóságába vetett hittől, és fókuszálni a márkaértékre, és a brandépítésre. Választ keresünk arra is, miként reagálnak a piac legnagyobb költői a változásokra, milyen stratégia mentén képzelik el vállalatuk online marketingtevékenységét a jövőben.

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra