2010. május 6. (csütörtök)

V. Mfor Marketing Konferencia

Új szelek fújnak az online marketingben

Trendek, alkalmazások, esettanulmányokkal fűszerezve

  • Hosszú farok üzletpolitika
  • Niche marketing
  • SEO, múlt, jelen, jövő!
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2010. május 6. (csütörtök)V. Mfor Marketing Konferencia - Új szelek fújnak az online marketingben
Danubius Hotel Gellért (1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.)25 000 Ft + áfa

13.00 – 13.30

Regisztráció, kávé

13.30 – 13.40

Moderátori köszöntő, bevezető

Kőszegi András, BrandTrend Kommunikáció

13.40 – 14.10

„Amikor a farok csóválja”

A long tail a márka szolgálatában

Sáfrány Zsuzsanna Head of Content,

Neo Interactive

Mit jelent a content marketing és hogyan kapcsolódik a long tail-hez? Mire alapoz a long tail, milyen előnyt tud nyújtani a megszokott hirdetési formákkal szemben? Hogyan valósítható meg és milyen célokat szolgál az ezen az elven alapuló megoldás? Hogyan illeszkedik bele a long tail a marketing mixbe? Az elméletet megvalósult tartalom-alapú projekteken keresztül mutatjuk be.

14.10 – 14.40

A niche marketing

Sikertörténet: Dentalnumberone.com

Száraz Krisztián brand manager,

Dental Number One

Hogyan lehet sikerre vinni akár egy egészségügyi vállalkozást is, az online marketing segítségével? Az előadónktól részletes beszámolót kapunk, egy gyakorlati példán keresztül.

14.40 – 15.10

Hogyan aknázzuk ki a blogok és a közösségi site-ok adta lehetőségeket?

Weisz Attila

regionális digitális marketing vezető, Alpine&Adriatics Business Unit,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Hogyan fejlődik az internetes társadalom? Közelebb kerülhetünk a fogyasztóhoz, ha felületet biztosítunk véleményeik meghallgatásához? Milyen területeken nyújthat segítséget egy vállalati blog megindítása? Piackutatásra vagy PR célokra használjuk a közösségi site-okat? Esetleg mindkettőre? Hogyan tegyük mindezt?

15.10 – 15.40

A félreértett forradalmár

Radovics Péter creative director, Mediator Group

Gerilla, vírus vagy csak feltettük a netre? Trendteremtő tartalmak, és az általuk kínált új lehetőségek. Mi terjed el 3 nap alatt az egész világon, és miért? Branding a nehezített pályán. 

Közkedvelt félreértések a kreatív online gerilla marketing alkalmazásaival kapcsolatban, és megjegyzendő ellenpéldák. Új formák vs. sokadik application. Trendteremtő tartalmak. Mitől terjed a vírus : aktuális trendek, új területek, ideális megoldások.

15.40 – 16.10

Kávészünet

16.10 – 16.40

SEO, múlt, jelen, jövő

Bánhegyi Csanád senior tanácsadó, SEM expert, Carnation Zrt.

Mi a SEO Quake? Érdemes még napjainkban egy cégnek keresőoptimalizálásra pénzt áldozni? Az erős branddel rendelkező vállalatoknak is szüksége van erre az eszközre? Mennyire mérhető a SEO-nak az eredményessége?  Hogyan váltható pénzre a SEO által nyújtott lehetőség?

SEO vagy SMO? Mikor melyiket érdemes használni?

Előadás esettanulmánnyal bővítve

16.40 – 17.30

Panelbeszélgetés

Mire alkalmas és mire nem egy CT alapú kampány? Hol vannak az igazi online márkaépítő megoldások, mint a szponzorációk, egyedi együttműködések? Miként mérhető egy online kampány márkaerősítő hatása?

Résztvevők:

Ács Tamás cégvezető,

Gemius Research Hungary Kft.

Erős Attila Head of Digital, EURO RSCG

Katona Balázs inter@ctive divízióvezető,

hat Márka Művek

Weisz Attila

regionális digitális marketing vezető, Alpine&Adriatics Business Unit,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Horváth Magyary Nóra

kommunikációs ügyvezető igazgató,

K&H Bank Zrt.

17.30 – 17.45

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Napjainkban az információk gyors áramlása, folyamatos változásokat generál az üzleti életben. A tudomány területeinek fejlődése rákényszeríti a vállalatokat a továbblépésre. A marketing is folyamatosan változik és ennek részeként az online terület is. Jó néhány évvel ezelőtt, szinte még alig volt vállalati weboldal, mára már ez is kevés a versenyben maradáshoz. Új technikák jelennek meg, melyek segítségével, sokkal közelebb tudunk kerülni a fogyasztókhoz és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket. A múltban még azt gondoltuk, hogy az online marketing csak egy kiegészítő része lesz a marketingnek, de napjainkra egy dinamikusan fejlődő ágazattá nőtte ki magát.
Vajon mit hoz a jövő? Konferenciánkon választ kaphat a kérdésre. Az eseményen olyan technikákat mutatunk be - gyakorlati példákon keresztül -, amely segíti napjaink menedzserét, hogy hatékonyabb és ezáltal sikeresebb legyen a piacon. A jó online stratégia kialakítás, nem csak több fogyasztót, hanem piacvezetői pozíciót is jelenthet.

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra