2013. március 26.
XIII. MFOR Marketing Konferencia
Kézben hordott hirdetések
• A médiafogyasztási szokások, különös tekintettel a fiatalabb generációra
• Szolgáltatások a felhasználói élmény fókuszában
• Médiafogyasztás az új platformokon
• Okostelefonok üzleti funkciókban
• QR-kód mint marketing eszköz
12.30 – 13.00 | Regisztráció |
13.00 – 13.05 | Moderátori köszöntő |
13.05 – 13.50 | Megújul a Facebook – mit kell tudni a hirdetőknek |
13.50 – 14.20 | A médiafogyasztási szokások a fiatalabb generáció körében Magyar Ifjúság kutatás vonatkozó eredményeinek összefoglalója. Székely Levente, kutatási igazgató, Kutatópont Kft. |
14.20 – 14.45 | Szolgáltatások a felhasználói élmény fókuszában Hogyan építsük fel, mit tegyünk ki az oldalunkra, app-unkba, hogy szeressenek minket a felhasználók. Hogyan köthetjük magunkhoz őket, és tehetjük a brandünk reklámozóivá őket. Ferenczi Bálint, User experience designer, Mito |
14.45 – 15.10 | Hirdetések az internetes videós tartalmakon A netes médiafogyasztás terén is erősödik a videós tartalom. Hogyan tudnak ezeken a vállalatok hatékonyan megjelenni? Székely Iván, médiaszakember, Live Info |
15.10 – 15.30 | Kávészünet |
15.30 – 15.55 | Médiafogyasztás az új platformokon Milyen lehetőségeket nyújtanak a tabletek a fogyasztók és a tartalomszolgáltatók számára? Dén Mátyás András, ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft. |
15.55 – 16.20 | Mobilmarketing: 2013 az áttörés éve?! Hirdetések a mobiltelefonos tartalmakon, gif-en innen és túl. Gazsó Gábor, stratégia partner, EvoMedia Kft. |
16.20 – 16.55 | Pénzügyek a mobilon A különböző mobilalkalmazások hogyan terelik a pénzügyek intézését az okostelefonokra. Kurucz Miklós, termékmenedzser, IND Labs |
16.55 – 17.20 | Hogyan tudják az okostelefonoknak köszönhetően a forgalmukat erősíteni a turisztikai cégek? Az idegenforgalomban érdekelt vállalkozások, szállodák, utazási irodák hogyan tudják kihasználni az egyre többeknél lévő okostelefonokat a promóciójuk, értékesítésük fellendítése érdekében. Déri Tamás, ügyvezető igazgató, Utazzmost.hu Kft. |
17.20 – 17.45 | QR-kód mint marketing eszköz Egyre több helyen látni a QR-kódot, de hogyan lehet mindezt hatékonyan használni a marketing és az értékesítés támogatására. Krázli Zoltán, vezető szakértő, GS1 Magyarország |
17.45 – | Konferenciazárás |
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai a számítástechnikai eszközök és fejlesztések terén, jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.
A XIII. MFOR Marketing Konferencián előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.
"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.
Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom.
Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Előadóink bemutatják, a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében, és a turisztikai cégek forgalmának erősítési lehetőségeit az okostelefonok révén.
A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.