2013. március 26.

XIII. MFOR Marketing Konferencia

Kézben hordott hirdetések


• A médiafogyasztási szokások, különös tekintettel a fiatalabb generációra
• Szolgáltatások a felhasználói élmény fókuszában
• Médiafogyasztás az új platformokon
• Okostelefonok üzleti funkciókban
• QR-kód mint marketing eszköz

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2013. március 26.XIII. MFOR Marketing Konferencia - Kézben hordott hirdetések
KOGART Ház, 1062 Budapest, Andrássy út 112.28 000 Ft + áfa

12.30 – 13.00

Regisztráció

13.00 – 13.05

Moderátori köszöntő

13.05 – 13.50

Megújul a Facebook – mit kell tudni a hirdetőknek
Március elején megújul a Facebook, ami a posztok és megosztásokra, a követők aktiválására, és a hirdetésekre is hat. Mit érdemes tudni a változásokról?
Berényi Konrád, internetes marketing tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.

13.50 – 14.20

A médiafogyasztási szokások a fiatalabb generáció körében

Magyar Ifjúság kutatás vonatkozó eredményeinek összefoglalója.

Székely Levente, kutatási igazgató, Kutatópont Kft.

14.20 – 14.45

Szolgáltatások a felhasználói élmény fókuszában

Hogyan építsük fel, mit tegyünk ki az oldalunkra, app-unkba, hogy szeressenek minket a felhasználók. Hogyan köthetjük magunkhoz őket, és tehetjük a brandünk reklámozóivá őket. Ferenczi Bálint, User experience designer, Mito

14.45 – 15.10

Hirdetések az internetes videós tartalmakon

A netes médiafogyasztás terén is erősödik a videós tartalom. Hogyan tudnak ezeken a vállalatok hatékonyan megjelenni?

Székely Iván, médiaszakember, Live Info

15.10 – 15.30

Kávészünet

15.30 – 15.55

Médiafogyasztás az új platformokon

Milyen lehetőségeket nyújtanak a tabletek a fogyasztók és a tartalomszolgáltatók számára?

Dén Mátyás András, ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft.

15.55 – 16.20

Mobilmarketing: 2013 az áttörés éve?!

Hirdetések a mobiltelefonos tartalmakon, gif-en innen és túl.

Gazsó Gábor, stratégia partner, EvoMedia Kft.

16.20 – 16.55

Pénzügyek a mobilon

A különböző mobilalkalmazások hogyan terelik a pénzügyek intézését az okostelefonokra.

Kurucz Miklós, termékmenedzser, IND Labs

16.55 – 17.20

Hogyan tudják az okostelefonoknak köszönhetően a forgalmukat erősíteni a turisztikai cégek?

Az idegenforgalomban érdekelt vállalkozások, szállodák, utazási irodák hogyan tudják kihasználni az egyre többeknél lévő okostelefonokat a promóciójuk, értékesítésük fellendítése érdekében.

Déri Tamás, ügyvezető igazgató, Utazzmost.hu Kft.

17.20 – 17.45

QR-kód mint marketing eszköz

Egyre több helyen látni a QR-kódot, de hogyan lehet mindezt hatékonyan használni a marketing és az értékesítés támogatására.

Krázli Zoltán, vezető szakértő, GS1 Magyarország

17.45 –

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai a számítástechnikai eszközök és fejlesztések terén, jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.
A XIII. MFOR Marketing Konferencián előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.
"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.
Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom.
Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Előadóink bemutatják, a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében, és a turisztikai cégek forgalmának erősítési lehetőségeit az okostelefonok révén.
A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra