2012. szeptember 27. (csütörtök)

XII. Mfor Marketing Konferencia

Merre tart a közösségi marketing?

  • Kommunikációs változások napjainkban
  • A közösség befolyásoló ereje
  • Különleges célcsoportok közösségi elérhetősége
  • Online reklámfilmek
  • Banners are back?
  • Mérések: mit mond az analitika?
  • Bakiparádé Facebook módra
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2012. szeptember 27. (csütörtök)XII. Mfor Marketing Konferencia - Merre tart a közösségi marketing?
Danubius Hotel Gellért, Budapest28 000 Ft + áfa

12.30 – 13.00

Regisztráció, kávé

13.00 – 13.10

Moderátori köszöntő

13.10 – 13.30

A megváltozott kommunikációs csatornák hatásai napjainkban

A mai világ gyors változásai rugalmas alkalmazkodást igényelnek a marketing szakmától. Körkép arról, hogy hol is tarunk az amúgy már állandónak tekinthető változások folyamatában.

Király Béla lapigazgató, Menedzsment Fórum Kft.

13.30 – 14.55

A közösség befolyásoló ereje - a mennybe vagy a pokolba jut a brand?

Legfőbb eszközünk a figyelemfelkeltés! A klasszikus online marketingeszközök mellett milyen más ötletekkel színesítve és miképpen alkothatunk olyan széles spektrumú kampányt, mely kedvezően befolyásolja ismertségünket és elismertségünket?

Szárnyaljunk együtt online!

Fiataloknak szóló termék, mindenki ismeri. Közösségi programjaik tömegesen mozgatják meg az embereket – hol van mégis szerepe a marketing tevékenységükben az online területnek? Hogyan hasznosítják a közösségi eszközöket és milyen eredményekkel?

Büttl Krisztián marketing igazgató, Red Bull Hungária Kft.

Mit kell tudnunk a nőkről, hogy elérjük őket?

Mára nem kérdéses, hogy a nők erős fogyasztói célcsoport és jellemzően más bánásmódot igényelnek. Mitől más rájuk nézve a közösség véleményformáló ereje? Hogyan hatnak rájuk a változások és hogyan hathatunk mi a változások adta lehetőségeken kihasználásával?

Farkas Lívia blogger, urban-eve.hu

Online közösségben kedvenceinkkel

Vannak, akiknek mindig a legjobbat szeretnénk adni – természetesen meg is tesszük értük, amit csak lehet. Lehet ezt fokozni? Természetesen! Ha nem is személyes kapcsolat útján, mégis van mód arra, hogy többet adjunk – online közösségben…

Mennyivel adhatunk többet a brandnek, ha fogyasztóinkat segítjük a terméket kísérő értékek átadásában? Miként lehet segítségünkre egy jól ismert márka kapcsán az online közösségi média?

Négyesi Fruzsina portfolió manager (Whiskas), Mars Magyarország Értékesítő Bt.

14.55 – 15.20

Új eszközök a közösségi médiában

A közös témák összehozzák az embereket. És ami már többek érdeklődését felkelti, az képes közösséget alkotni. Ami közösséget alkot, ahhoz már mások is csatlakozni szeretnének. Ha ezt átültetjük az online közösségek világába és máris jelentős újdonságokhoz érkeztünk – itt a pinterest és az instagram! De mik is ezek valójában? Hogyan hasznosíthatjuk őket munkánk során?

Lévai Richárd tulajdonos és vezető online marketing tanácsadó, RG Stúdió Kft.

15.20 – 16.00

Kávészünet

16.00 – 16.25

Reklámfilmek online csatornán

Tény, hogy akik használnak internetet, azok használják a YouTube-ot is. Az idei év ezen a területen is változásokat hozott a hirdetői piacon, a TrueView video formátumok a klasszikus reklámfilmek érzetét keltik az oldalak látogatóiban. Egyre nagyobb teret hódítanak ezek a típusú hirdetések - de mitől is mások ezek igazán? Hogyan is működik ez a fajta keresőmarketing? Kinek érdemes nyitni ezen hirdetői terület felé?

Mészáros Ádám vezető keresőmarketing szakértő, Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség

16.25 – 16.50

Banners are back?

Újra előtérbe kerültek a bannerek! Egyre nagyobb méretekben jelennek meg, a hirdetők egyre többször választják az óriás méretű elektronikus reklámokat. Mi az oka a népszerűség visszatérésének? A méretek növekedése hogyan segít a hirdetői aktivitás visszatérésében/visszaszerzésében?

Gazsó Gábor stratégia partner, EvoMedia Kft.

16.50 – 17.15

Mérni kell, mert mérni jó!

Mindig hasznos a visszajelzés arról, hogy hirdetéseink milyen eredményességgel érik el a fogyasztói célcsoportunkat. Online mérési eredmények, régi és új eszközök összevetése, hipotézisek bizonyítása és/vagy megcáfolása a Google méréseivel kapcsolatosan.

Bay Áron vezető SEM tanácsadó, HD Agency Kft., webanalitika.blog.hu

17.15 – 17.40

Mit ne kövessünk el Facebookon, avagy közösségi marketing baklövések bokrétája!

Az egyre szélesebb körben alkalmazott, olcsónak tartott eszközök idővel a szakmai hibák tárházává válik – így lett ez a Facebook esetében is. Hogyan kerülhetjük ki az alapvető hibákat, hogyan ismerhetjük fel a csapdákat?

Berényi Konrád közgazdász, internetes marketing tanácsadó

17.40

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Manapság már nem létezhet marketing az online eszközök használata nélkül, igaz ezek megfelelő kombinációja esetenként komoly kihívást okoz. Az elmúlt két évben számos változásnak lehettünk tanúi, a közösségi marketing körül óriási hype alakult ki, a csatorna gyakorlati alkalmazása során azonban nem csak olyan mítoszok dőltek meg, hogy ez egy ingyenes eszköz, hanem 'számos típushibát' is láthattunk, ezek pedig a márkaépítés helyett éppen ellentétes hatással jártak.

Egyes célcsoportok esetében azonban a közösségi eszközök – különösen, ha integrált kampány keretében használják őket – sikeresek lehetnek, hiszen sokak számára ma már az internet a legtöbbet használt médium. A Facebook mellett, illetve annak farvizén időről-időre új eszközökkel, csatornákkal is találkozhatunk a virtuális térben, érdemes ezeket marketinges szemszögből is vizsgálni, hiszen gyakran meglepően jó eredmények érhetők el ezekkel.

A közösségi marketing mellett ugyanakkor az utóbbi időben egyfajta reneszánszát éli az immár klasszikusnak mondható banneres megjelenés. A formátumok megújulásával ugyanis megjelenésében ez az eszköz ma már a nyomtatott lapok hirdetéseinek méltó vetélytársa, megtartva az online eszközök nyújtotta előnyöket, mint a dinamikus tartalom, vagy a mérhetőség. Ez utóbbi kérdés, mármint a mérhetőség állandó vesszőparipája ma már minden cégvezetőnek, hiszen a kampányok megtérülése kapcsán egyre nagyobb a nyomás a marketinges szakembereken, akiknek komoly nehézséget okozhat eligazodni az online piac adta lehetőségek útvesztőiben.

Az Mfor XII. Marketing Konferenciája ennek az amúgy számtalan nehézséggel és buktatóval bíró területnek a sarkalatos kérdéseire világít rá, esettanulmányokat tálalva és néhány újdonságot is bemutatva. Emellett természetesen terítékre kerülnek klasszikusnak mondható témakörök is, melyek időről-időre tudnak új lehetőséget biztosítani a szakmának.

Előadóink a téma elismert szakértői, gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik nem csak előadásukkal adják át tapasztalataikat, hanem választ adnak a hallgatóság kérdéseire is.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra