2014. június 3.
XVI. Mfor Marketing Konferencia
Megszerezni, megtartani, elkötelezni
- Mi lesz a magyar nyelvű tartalommal - Miért érdemes ebben a közegben hirdetni?
- Milyen új eszközök, praktikák állnak a hirdetők rendelkezésére az üzeneteik lejuttatására?
- A LinkedIn segítségével hogyan támogathatják a cégek az értékesítésüket
- Esettanulmány – pénzügyi termékek értékesítése online reklámeszközök segítségével
Lemaradt a konferenciáról? Nézzem meg online! A közvetítés díja 5.000 Ft+áfa. Írjon a [email protected] email címre és kérjen elérést a felvételhez.
Napjainkban nem csak a hétköznapokban, hanem a hirdetési felületek terén is egyre nagyobb súlyt kapnak a közösségi oldalak. A 2013-as reklámköltési statisztikákat böngészve azt láthatjuk, hogy a "hagyományos hirdetési formák" már nem növekednek tovább, miközben az olyan oldalakon, mint a Google és a Facebook további teret nyertek a klikkelés elszámolású (PPC) kampányok.
A Facebookon ezzel párhuzamosan a követőknek eljuttatott üzeneteket egyre ritkábban látják a likeolók, a közösségi oldal a fizetős megoldások felé tereli a jelenlévőket. Ráadásul a Google Adwords és a Facebook által kínált lehetőségek a kevesebb tapasztalattal rendelkezők számára meglehetősen hasonlónak tűnnek.
Óhatatlanul adódik a kérdés, hogy miként lehet ebben az állandóan változó környezetben hatékonyan megtartani és bővíteni az ügyfélkörünket, illetve annyira növelni a vásárlóink elkötelezettségét, hogy ők is egyfajta szócsövei legyenek a vállalatunknak, márkánknak.
Konferenciánkon a fent említett kérdésekkel, változásokkal előadóink segítségével esettanulmányokon keresztül szeretnénk foglalkozni, hogy a résztvevők nagyobb rálátást, tisztább képet kapjanak a jelenlegi helyzetről és a felmerülő problémák lehetséges megoldásairól.
A rendezvény 13.00-kor kezdődik, és 17.00-ig tart.
A konferencia programja, melyet szakértők mellett gyakorló vállalati marketingszakemberekkel járunk körül:
12.30-13.00 Regisztráció
13.00-13.10 Köszöntő
13.10-13.35 Miért érdemes magyar oldalakon hirdetni?
Szabó Ákos, értékesítési és üzletfejlesztési vezető, Adaptive Media
13.35-14.00 A LinkedIn segítségével hogyan erősíthetik a cégek
brandjét, illetve támogathatják az értékesítést?
Bánki Tamás, LinkedIn szakértő
14.00-14.25 Magyar e-kereskedők által használt online marketing
eszközök és azok egymásra gyakorolt hatása
Toba Krisztina, keresőmarketing-tanácsadó, HD marketing
14.25-14.55 Az ügyféllojalitás és vásárlásösztönzés tartalommarketinggel
Hinora Bálint, ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
14.55-15.20 Kávészünet
15.20-15.45 Hogyan épül össze a közösségi marketing és a
keresztmarketing
Jagodics Rita, nagykereskedelmi marketing szakértője,
NagykerMarketing alapítója
15.45-16.10 Esettanulmány – pénzügyi termékek értékesítése online
reklámeszközök segítségével
Marosvölgyi Péter, vezérigazgató, AEGONdirekt.hu
16.10-16.35 Esettanulmány - Hogyan egészíti ki a közösségi média a
hagyományos online csatornákat?
Berényi Konrád, internetes marketing tanácsadó
Onlinemarketing.hu Kft.
16.35-17.00 Ügyfélszerzés és lojalitás erősítés a Facebookon
Lévai Richárd, marketing vezető, RG Stúdió Kft.
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Előadók