2013. november 28. (csütörtök)
XV. Mfor Marketing Konferencia
Hatékony online marketing 2014
- Hogyan lesz eredményesebb a kampányunk?
- Hatékony márkaépítés és konverzió
- Mit kezdjek a like-olóimmal?
- Merre tovább SEO - a Google Kolibri hatása
- Lead management mesterfokon
12.30 – 13.00 | Regisztráció, kávé |
13.00 – 13.10 | Moderátori köszöntő, bevezető Király Béla |
13.10 - 13.35 |
Az online videókban rejlő kommunikációs lehetőségek Hogyan tudnak a hazai vállalkozások az online videókban hirdetni? Lehet-e a tv-s hirdetések vagy a PPC kampányok alternatívája az ilyen típusú megjelenés? Mennyiben használhatóak brandépítésre? Kovács Péter, Agency Relationship Manager, Google |
13.35 - 14.00 |
Lead management mesterfokon Damjanovich Nebojsa, digitális marketing stratéga, Geometry Global |
14.00 - 14.25 |
Hogy lesz eredményesebb egy kampány? Gazsó Gábor, operatív és stratégiai vezető, EVO Media |
14.25 - 14.50 |
Hatékony bannerek titka Fodor László, értékesítési– és marketingvezető, Használtautó.hu |
14.50 - 15.15 |
Fókuszban a konverzió - hogyan hozhat valódi vásárlókat egy kampány Az online kampányok előterébe került a CT, de ennél sokkal fontosabb a konverzió. Hogyan lehet a Performance marketing elveit a magyar viszonyok között érvényesíteni? |
15.15 - 15.35 | Kávészünet |
15,35 - 16.20 |
Kötelező, de hasznos is? (Kerekasztal beszélgetés) Kitűnni a gyűjtőoldalak sűrűjéből Bozoki Zoltán, Online Project Manager, Cvonline.hu állásportál csoport |
16.20 - 16.45 |
Mit kezdjek a like-olóimmal? A hirdetések súlyának növelésével a Facebook nagy elérésű PPC oldal vagy annál több lett? Milan Radisics, Social Media Marketing szakember, Socialdaily.com |
16.45 - 17.10 |
Tartalommarketing: új eszköz vagy új név? Pécsi Ferenc, digitális kommunikációs szakértő, Tartalommarketing.hu |
17.10 - 17.35 | Az AdWords minőség új alappillére avagy mennyit számít mostantól a hirdetésbővítmény A hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. Mit jelent mindez a hirdetők számára? Bay Áron, vezető SEM tanácsadó, HD marketing |
17.35 - 18.00 |
Hogyan tovább SEO? - Tapasztalatok és lehetőségek a Pingvin, Panda és Kolibri frissítések után |
Konferenciazárás |
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Előadók