2013. november 28. (csütörtök)

XV. Mfor Marketing Konferencia

Hatékony online marketing 2014

  • Hogyan lesz eredményesebb a kampányunk?
  • Hatékony márkaépítés és konverzió
  • Mit kezdjek a like-olóimmal?
  • Merre tovább SEO - a Google Kolibri hatása
  • Lead management mesterfokon
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2013. november 28. (csütörtök)XV. Mfor Marketing Konferencia - Hatékony online marketing 2014
Budapest, Radisson Blu Béke Hotel (1067 Budapest, Teréz körút 43.)20 000 Ft + áfa
12.30 – 13.00 Regisztráció, kávé
13.00 – 13.10 Moderátori köszöntő, bevezető
Király Béla
 13.10 - 13.35

Az online videókban rejlő kommunikációs lehetőségek

Hogyan tudnak a hazai vállalkozások az online videókban hirdetni? Lehet-e a tv-s hirdetések vagy a PPC kampányok alternatívája az ilyen típusú megjelenés? Mennyiben használhatóak brandépítésre?

Kovács Péter, Agency Relationship Manager, Google

 13.35 - 14.00

Lead management mesterfokon

Damjanovich Nebojsa, digitális marketing stratéga, Geometry Global

 14.00 - 14.25

Hogy lesz eredményesebb egy kampány?
Innovatív hirdetési megoldások

Gazsó Gábor, operatív és stratégiai vezető, EVO Media

 14.25 - 14.50

Hatékony bannerek titka
A konverzió- és lead célú kampányok hogy tudnak maximális eredményességet elérni a banner tartalmának tesztelésével, a probléma-megoldásos üzenetekre fókuszálva.

Fodor László, értékesítési– és marketingvezető, Használtautó.hu

 14.50 - 15.15

Fókuszban a konverzió - hogyan hozhat valódi vásárlókat egy kampány

Az online kampányok előterébe került a CT, de ennél sokkal fontosabb a konverzió. Hogyan lehet a Performance marketing elveit a magyar viszonyok között érvényesíteni?
Magyar Balázs, vezető digitális stratéga, Addict Interactive

 15.15 - 15.35 Kávészünet
15,35 - 16.20

Kötelező, de hasznos is? (Kerekasztal beszélgetés)

Kitűnni a gyűjtőoldalak sűrűjéből
Fodor László, értékesítési– és marketingvezető, Használtautó.hu
Palocsay-Zubor Géza, operatív igazgató, Árukereső.hu

Bozoki Zoltán, Online Project Manager, Cvonline.hu állásportál csoport 

 16.20 - 16.45

Mit kezdjek a like-olóimmal?

A hirdetések súlyának növelésével a Facebook nagy elérésű PPC oldal vagy annál több lett?

Milan Radisics, Social Media Marketing szakember, Socialdaily.com

 16.45 - 17.10

Tartalommarketing: új eszköz vagy új név?

Pécsi Ferenc, digitális kommunikációs szakértő, Tartalommarketing.hu

 17.10 - 17.35 Az AdWords minőség új alappillére avagy mennyit számít mostantól a hirdetésbővítmény
A hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. Mit jelent mindez a hirdetők számára?
Bay Áron, vezető SEM tanácsadó, HD marketing

17.35 - 18.00

Hogyan tovább SEO? - Tapasztalatok és lehetőségek a Pingvin, Panda és Kolibri frissítések után
A spam jellegű tevékenységek kiszűrésére irányuló frissítések eredményei mára a hazai webhelyek számára is érezhetővé váltak. Nem a SEO-val van a probléma, hanem azzal, ahogyan arra tekintünk. Továbbra is nyitva álla kapu előttünk, hogy sikeres online megjelenést építsünk, és megfeleljünk az új kihívásoknak. Ehhez viszont szemléletváltásra, és a jelenleginél sokkal tudatosabb online marketingre lesz szükségünk.
Németh Attila, SEO és Web Analytics tanácsadó, SEOaudit

  Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Előadók

Bay Áron

Bay Áronvezető SEM tanácsadó, HD marketing

Damjanovich Nebojsa

Damjanovich Nebojsadigitális marketing stratéga, Grey/G2

Fodor László

Fodor Lászlóértékesítési– és marketingvezető, Használtautó.hu

Gazsó Gábor

Gazsó Gáboroperatív és stratégiai vezető, EVO Media

Kovács Péter

Kovács PéterAgency Relationship Manager, Google

Magyar Balázs

Magyar Balázsvezető digitális stratéga, Addict Interactive Kft.

Milan Radisics

Milan RadisicsSocial Media Marketing szakember, Socialdaily.com

Németh Attila

Németh AttilaSEO és Web Analytics tanácsadó, SEOaudit

Palocsay-Zubor Géza

Palocsay-Zubor Gézaoperatív igazgató, arukereso.hu Kft

Pécsi Ferenc

Pécsi FerencDigitális kommunikációs szakértő, Tartalommarketing.hu

Bozoki Zoltán

Bozoki ZoltánOnline Project Manager, Cvonline.hu

XV. Marketing Konferencia

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra