2010 december 2. (csütörtök)

II. Marketing és PR Vezetők Találkozója

Zártkörű szakmai workshop

ZÁRTKÖRŰ SZAKMAI WORKSHOP, ELŐADÁSOKKAL ÉS SZAKMAI JÁTÉKOKKAL SZÍNESÍTVE

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2010 december 2. (csütörtök)II. Marketing és PR Vezetők Találkozója - Zártkörű szakmai workshop
Danubius Hotel Gellért (1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.)59 000 Ft + áfa

08.15 – 08.45

Regisztráció, kávé

08.45 – 09.30

Moderátori köszöntő, bevezető előadás, interaktív beszélgetés a résztvevők bevonásával

„Az egyszerűség több” – a reklámok átalakulása

Dr. Papp-Váry Árpád Marketing intézetvezető,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

09.30 – 10.00

„Az újragondolt kommunikáció”

- Marketing interakció tervezés

- Ügyfél érintkezési pont menedzsment

A marketing alapvetései, struktúrája és szemléletmódja jelenleg még egy bő félévszázados paradigmára épülnek. Ezt toldozgatjuk, foltozgatjuk annak érdekében, hogy a technológia nyújtotta új lehetőségeket és megoldásokat is integrálni tudjuk… Közben azonban a világ alapvető változásokon ment át körülöttünk. Nem túlzás azt állítani, hogy marketing szempontból a valóság szerkezete alakult át. Nem csoda, ha a sok új eszköz kavalkádja mellett is egyre nagyobb problémát jelent a csökkenő költséghatékonyság spirálja és a valódi versenyelőny megteremtésének kihívása. A kitöréshez azonban pontosan meg kell értenünk, mi változott, mi mozgatja a változást és min múlik a siker az új világban. Hogyan és merre tovább a 4P (vagy akár 4C) és az üzenet/csatorna típusú megközelítéseken túl?

Mányai Csaba stratégiai igazgató, ügyvezető, 21IDEA

10.00 – 10.45

Szakmai játék

Játékmester: Kondor Albert közgazdász; marketing szakértő

10.45 – 11.15

Kávészünet

„Nagyvállalatok + szponzoráció = ?”

11.15 – 11.45

„Minőségi szórakoztatás, kultúrateremtés, letisztult brand megjelenések –> Coke Club”

2007-ben honosította meg hazánkban a klubkultúrát a Coca-Cola pihenő- és szórakozóhelye, a Coke Club. Szezononként több tízezer fiatal fordul meg az egyedi programokon, ám a hely még sincs ellepve a szponzorok megjelenéseivel. Vajon miért nem enged nagyfokú kommunikációt a partnerei számára a vállalat? Miért csak a helyszínen kapnak hangsúlyt a támogatók? Miként épül fel a brand? A díjmentesen élményből, hogyan válik a profit kézzel foghatóvá?
Szende Attila marketing aktivációs menedzser,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

11.45 – 12.15

„Szórakoztatás + szponzoráció = eredmény”

Magyarország második legnagyobb bankjának széles körű támogatási stratégiájában olyan nem

díjmentes részvételű rendezvények is megtalálhatók, mint a Sziget Fesztivál.

Miként építi fel támogatásait a K&H Bank? Mi alapján hoz döntést a belépőjegyes, illetve a

díjmentes események szponzorációjában?

Kónya Andrea intézményi PR referens, főosztályvezető, kommunikációs igazgatóság, K&H Bank Zrt.

12.15 – 13.05

Ebédszünet

BRANDcare szekció

13.05 – 13.35

„Csak egy reklám? -

A televíziós megjelenés hatékonysága”

Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató, TV2

13.35 – 14.20

Panelbeszélgetés

„Kreativitás a TV-n innen és túl”

Moderátor: Nagy Andrea marketing- és kommunikációs igazgató, TV2

Résztvevők:

Florovits Genovéva group product manager, Ferrero Magyarország Kft.

Lovas Barnabás kreatív igazgató, Brand Factory

Peresztegi Ágnes M&M’s senior brand manager, Mars Magyarország Értékesítő Bt.

Pongrácz Emőke kereskedelmi csoportvezető, MC Media Company Kft.

14.20 – 15.05

Vitafórum a Találkozó résztvevőinek bevonásával

Hirdetők vs. kreatívok

Mit vár el a hirdető a kreatívtól?

Felvezető előadás:

„Kiterjesztett valóság”

Rendes Zoltán kreatív osztályvezető, TV2

Richter Gergely, Appshaker magyarországi képviselője

Vezető:

Halász Gyula kreatív igazgató,

HD GROUP Kommunikációs Ügynökség Kft.

15.05 – 15.30

Szakmai játék

Játékmester: Kondor Albert közgazdász; marketing szakértő

15.30 – 15.50

Konferenciazárás

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A meghívottak köre a hazai top 200, illetve a piacvezető vállalatok marketing-, PR vezetői; illetve a reklám- és PR ügynökségek tulajdonosai, ügyvezető igazgatói.

Az egész napos rendezvény, jellegét tekintve szakmai workshop, előadásokkal és szakmai játékokkal színesítve.

A rendezvény fő célja a kapcsolatépítés lehetőségét megadni a résztvevőknek, illetve közelebb hozni a marketingesek és a PR szakemberek gondolkodását, segítségükre lenni a közös munkában. Emellett törekvésünk a szakemberek és a reklám-, PR ügynökségek tevékenységének összehangolása.

A Menedzsment Fórum célja a hagyományteremtés és az esemény exkluzív jellegének biztosítása.

A rendezvény moderátoraként Dr. Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing intézetvezetőjét köszönthetjük.

A meghívás személyre szólóan történik, a részvételi lehetőség más személyre nem ruházható át.

A résztvevői létszám maximum 60 főben limitált, a jelentkezési határidő: november 29. (hétfő)

A rendezvény a sajtó kizárásával kerül lebonyolításra.

A konferencián készült képek

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra